یاسین پیشروی قم به مصاف دبیری تبریز می رود

یاسین پیشرو به دنبال سومین پیروزی/تماشای بازی رایگان

۱۳۹۴/۰۵/۲۲ - ۱۲:۲۱:۴۱
کد خبر: ۳۰۷۸۰۳
یاسین پیشرو به دنبال سومین پیروزی/تماشای بازی رایگان
تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در هفته پنجم لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در تلاش برای کسب سومین پیروزی خود برابر دبیری تبریز به میدان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، هفته پنجم مسابقات فوتسال لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور از روز جمعه آغاز می‌شود و 14 تیم حاضر در این مسابقات به میدان می‌رود.

در یکی از دیدارهای مهم این هفته، تیم فوتسال یاسین پیشروی قم، تیم موفق این روزهای لیگ بر‌تر که هفته گذشته در مشهد فرش آرا را در هم کوبید حالا به دنبال قربانی کردن تیم دبیری تبریز است.

یاسین پیشرو که از زمان تغییرات مدیریتی در این باشگاه، در وضعیت خوبی قرار گرفته حالا می‌خواهد بتدریج و به صورت چراغ خاموش خود را به جمع تیم‌های بالای جدول لیگ بر‌تر فوتسال نزدیک کند.

این تیم که از 4 بازی پیشین خود 2 پیروزی و 2 شکست در کارنامه دارد می‌تواند با پیروزی در بازی خانگی روز جمعه خود برابر دبیری تبریز در جمع بالانشین‌ها قرار گرفته و به کسب نتایج بهتر در هفته‌های آتی امیدوار شود.

با این وجود دبیری در بازی فردا در قم به دنبال استفاده از موقعیت‌ها و تمام کردن کار در‌‌ همان نیمه نخست است زیرا تجربه نشان می‌دهد یاسین پیشرو همیشه در نیمه دوم تیمی فوق العاده خطرناک، سریع و با انگیزه است و این مسئله با حضور هواداران این تیم، کار دبیری را پیچیده می‌کند.

یاسین پیشرو از نظر میزان آمادگی روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و در بعد آمادگی فنی نیز به نظر می‌رسد در صورت ارائه بازی هوشمندانه هفته گذشته برابر فرش آرا، برتری یاسین پیشرو برابر دبیری اجتناب ناپذیر است.

یاسین پیشرو در صورت کسب پیروزی بر دبیری برای نخستین بار در خانه در فصل جدید طعم پیروزی را می‌چشد و این برد علاوه بر افزودن 3 امتیاز با ارزش به امتیازات یاسین، هواداران فوتسال قم را به موفقیت یاسین پیشرو امیدوار‌تر می‌کند.

سید روح الله حسینی مالک و رئیس هیئت مدیره باشگاه یاسین پیشرو نیز این مسابقه را برای تماشاگران و رفاه حال آن‌ها رایگان اعلام کرده تا تماشاگران بدون خرید بلیت و به صورت رایگان امکان حضور در سالن شهید حیدریان قم را داشته باشند و یاسین پیشرو را تشویق کنند.

دیدار تیم‌های فوتسال یاسین پیشروی قم و دبیری تبریز در چارچوب هفته پنجم لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 18 و 30 دقیقه روز جمعه 23 مرداد در سالن 2هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

نظر شما