شهردار قم خبر داد

تقاطع غیر همسطح عماریاسر قم به بهره‌برداری می‌رسد

۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۹:۱۸
کد خبر: ۳۰۹۲۸۸
تقاطع غیر همسطح عماریاسر قم به بهره‌برداری می‌رسد
شهردار قم گفت: تقاطع غیر همسطح عمار یاسر و فازهای اول و دوم بلوار مرجعیت تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم مرتضی سقاییان‌نژاد ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی بلوار مرجعیت،‌ تقاطع غیرهمسطح شهدای 15 خرداد و قطار شهری اظهار کرد: حضور استاندار قم در طرح‌های عمرانی عزم راسخی در مدیران شهرداری به وجود آورده تا پروژه‌های ناتمامی که در شهر قم وجود دارد را به پایان برسانند.

وی خاطرنشان کرد: با وحدت و همدلی که بین استانداری و شهرداری به وجود آمده مطمئن هستیم، پروژه‌های تقاطع عمار یاسر و فازهای اول و دوم بلوار مرجعیت تا پایان امسال به بهره‌‌برداری برسد و از پیمانکار طرح خواسته شده تمام سعی و تلاش خود را انجام دهد تا این طرح‌ها بر اساس زمان‌بندی انجام شده به پایان برسند.

شهردار قم عنوان کرد: برای اینکه شهر پردیسان از حالت بن بست خارج شود، افتتاح پروژه بلوار مرجعیت که یک طرح بسیار بزرگ است از اهمیت فراوانی برخوردار است که فازهای اول و دوم آن تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: با توجه به اعتباری که شورای شهر برای پروژه قطار شهری قرار داده است، این طرح نیز بر اساس زمان‌بندی انجام شده فازهای آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

سقاییان‌نژاد یادآور شد: حضور استاندار قم در طرح‌های عمرانی سبب می‌شود تا با وجود همه مشکلات برنامه‌های عمرانی را در شهر قم ادامه دهیم، بنابراین دست به دست هم داده‌ایم تا طرح‌های عمرانی در قم هر چه سریع‌تر به پایان برسند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز