همزمان با هفته دولت؛

۲۲۱ پروژه عمرانی در قم به بهره بردرای رسید

۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۱:۵۴:۱۰
کد خبر: ۳۱۲۰۴۷
۲۲۱ پروژه عمرانی در قم به بهره بردرای رسید
همزمان با هفته دولت 221 پروژه عمرانی در قم افتتاح و بهره برداری و یا کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، این مراسم با حضور مسئولان استان برگزار شد که طی آن بنیاد مسکن 9 پروژه، هلال احمر 3 پروژه، دانشگاه علوم پزشکی 3 پروژه، شهرداری قم 64 پروژه، بهزیستی 3 پروژه، راه و شهرسازی 11 پروژه، اداره کل نوسازی مدارس 6 پروژه و جهاد کشاورزی 23 پروژه داشته اند.

همچنین اداره کل منابع طبیعی 3 پروژه، شرکت توزیع برق 78 پروژه، شهرداری دستجرد 5 پروژه، اداره کل اوقاف و امور خیریه یک پروژه، شهرداری سلفچگان 5 پروژه، صنعت معدن تجارت 2 پروژه و میراث فرهنگی 5 پروژه نیز را افتتاح کردند.

در این مراسم همچنین همزمان با روز کارمند از کارمندان نمونه استان تجلیل شد که طی آن از قاسم مرادی از دانشگاه صنعتی قم، بهروز نیازمند از جهاد کشاورزی، محمد رضا حبیبی از استانداری، عاطفه ارکان از صدا و سیما، ابوالفضل مه آبادی از راه و شهرسازی، خانم زارعی از علوم پزشکی، علیرضا یاری از آموزش و پرورش، حسین بیدگلی از ارداه کل کار و تعاون، قاسم مقدم از بانک ملی، مهدی حکمتی از شهرک صنعتی و علی اکبر ستاری از فرمانداری تجلیل به عمل آمد.

همچنین از دستگاه های جهاد کشاورزی، شهرداری قم، معانت توسعه استانداری، اداره کل دامپزشکی، اقتصاد و دارای، مدیر درمان تامین اجتماعی، گاز، آب و فاضلاب و بنیاد مسکن به عنوان دستگاه های موفق در بررسی های صورت گرفته نیز تجلیل شد.

از سوی دیگر از دستگاه های اداری آبفار روستایی، راه و شهرسازی، اداره کل حمل و نقل و پایانه ها، بیمه سلامت، شرکت توزیع نیروی برق و بنیاد شهید به عنوان دستگاه های تلاشگر تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز