استاندار قم:

پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار گیرد

۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۱:۵۹:۰۰
کد خبر: ۳۱۲۰۵۱
پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار گیرد
استاندار قم با تاکید بر صداقت گفت: باید با صداقت با مردم و کارشناسان و مدیران و همه برخورد کنیم، اگر این صداقت در کارها باشد می توانیم کارها را پیش ببریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای اداری استان قم که همزمان با هفته دولت برگزار شد گفت: در ابتدای کار خداقوت به همه همکاران دارم و این هفته نشان گر تلاش های شما مدیران و کارکنان است که از همه قدردانی می کنم.

وی بیان داشت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای تبیین اقدامات دولت است که در استان قم 221 پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شود.

استاندار قم ابراز داشت: آن چیزی که می تواند برای انجام پروژه و برنامه در استان باشد، چیزی کم نداریم و به نظر می رسد که آن همت والا و انگیزه وجود دارد، که البته باید این را تقویت کرد.

صادقی گفت: اگر نگاه ما در خصوص کارها عمیق کنیم می توانیم به نتیجه مطلوب برسیم و اگر نگاه ما تغییر کند و تقویت شود می تواند به عمران و آبادانی برسیم.

وی بیان داشت: نگاه ما از یک نگاه بخشی باید به یک نگاه ملی تغییر کند و اگر تصمیم بدون در نظر گرفتن مصالح عمومی و ملی باشد، چیزی نخواهد شد و تنها با نگاه عمیق می توانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

استاندار قم گفت: اگر هر کس به فکر حفظ چارچوب و حیطه سازمان خودش نباشد، قطعا با مشکل مواجه می شود و باید به درستی به کارها اهتمام داشته باشیم.

صادقی با تاکید بر صداقت گفت: باید با صداقت با مردم و کارشناسان و مدیران و همه برخورد کنیم، اگر این صداقت در کارها باشد می توانیم کارها را پیش ببریم.

وی تصریح کرد: مسئولیت ما و اعتبارهایی که داریم امانت است و باید این امانت را حفظ کنیم و آن چیزی که در خصوص دیگران داریم باید متعهد باشیم.

استاندار قم گفت: اگر به دنبال رضایت خداوند هستیم، پیش فرض آن رضایت مردم است که اگر حاصل نشود چیزی به بار نمی آید.

صادقی بیان داشت: در برنامه ها و جلسات به موضوع نگاه شایسته سالاری در دستگاه ها اهتمام خواهیم داشت و سعی می کنیم در این زمینه گام برداریم.

وی گفت: برای رسیدن به هدف های بلند نیازمند یک شکوفایی و نشاط هستیم که امیدواریم به آن برسیم که بسیار اهمیت خواهد داشت.

استاندار قم با اشاره به راهبردهای استان گفت: در همه زمینه ها باید به موضوع اعتماد سازی و جلب سرمایه گذاری کار کنیم و این صورت خاص و محوری می تواند موثر باشد.

صادقی گفت: در زمینه آب و کشت و کشاورزی نیز باید به صورت دقیق گام برداریم و در راستای حفظ و بهینه کردن مصرف آب در استان گام برداریم.

وی با اشاره به پروژه های نیمه کاره استان گفت: باید این پروژه در اولویت کار باشد و در راستای به اتمام رساندن آن اقدام شود.

استاندار قم با بیان اینکه همواره نیازمند رهنمودهای مراجع عظام تقلید هستیم گفت: در این راستا دولت برنامه ریزی کرده و ارتباط دولت و مراجع بسیار خوب و اساسی است.

نظر شما