همزمان با هفته دولت صورت گرفت

افتتاح همزمان ۲۶ طرح کشاورزی و بهداشتی- درمانی بخش جعفرآباد قم

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۴:۳۱
کد خبر: ۳۱۲۹۸۳
افتتاح همزمان ۲۶ طرح کشاورزی و بهداشتی- درمانی بخش جعفرآباد قم
همزمان با سفر استاندار قم به بخش جعفرآباد، 26 طرح کشاورزی و بهداشتی- درمانی استان قم به صورت همزمان افتتاح شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی با سفر به بخش جعفرآباد پروژه های عمرانی استان قم در بخش کشاورزی و بهداشت و درمان را افتتاح نمود.

استاندار قم در ابتدا با حضور در یکی از مزارع موقوفه آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) 23 طرح بخش کشاورزی را افتتاح نمود.

این طرح ها شامل 12 طرح آب و خاک، 6 طرح تولیدات دامی و گیاهی، 4 طرح صنایع کشاورزی و یک پروژه ی پرورش آبزیان با اعتبار حدود 11 میلیارد تومان می باشد که زمینه ی اشتغال 114 نفر را فراهم می کند.

صادقی در ادامه با حضور در مرکز بهداشتی درمانی شهر جعفریه، ساختمان جدید این مرکز را افتتاح کرد.

استاندار قم در این مراسم طی سخنان کوتاهی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای بهره برداری از طرح های عمرانی استان به ویژه طرح های حوزه بهداشت و درمان تصریح کرد: موضوع سلامت یکی از موضوعات اساسی است.

وی با اشاره به اینکه کارهای خوبی در زمینه ی سلامت در سطح ملی و استان قم انجام شده است بر ضرورت تلاش در جهت توسعه ی فعالیت های عمرانی در این بخش تاکید کرد و گفت: احداث، توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی از جمله اقداماتی است که در استان به دنبال آن هستیم.

صادقی با اشاره به افتتاح 23 طرح کشاورزی، طرح های آستانه ی مقدسه را نمونه ای از طرح های نوین کشاورزی عنوان و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم این گونه طرح ها را در کل استان اجرایی نماییم.

مراکز بهداشتی درمانی شهر جعفریه و لنگرود و پایگاه سلامت شهری سه طرح بهداشتی- درمانی بودند که در سفر استاندار قم به بخش جعفرآباد به صورت همزمان افتتاح گردیدند.

نظر شما