لباس داوران فوتبال استان قم رونمایی شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۶:۰۵
کد خبر: ۳۱۳۷۹۰
لباس داوران فوتبال استان قم رونمایی شد
آیین رونمایی از لباس داوران فوتبال استان قم سه شنبه شب در تالار آب قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این آیین که با حضور علی خسروی پیشکسوت داوری ایران، علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان، جمعی از مدیران استانی و داوران استان برگزار شد لباس جدید داوران استان قم مورد رونمایی قرار گرفت.

رییس هیات فوتبال استان قم در این آیین بیان داشت: با تلاش هایی که در سال های گذشته در کمیته داوران هیات انجام شده است هم اکنون دو داور شامل یک داور وسط و یک کمک داور از استان قم در لیگ برتر کشور قضاوت می کنند.

کریم بهرامی ادامه داد: در لیگ دسته یک فوتبال کشور شش داور از قم سوت می زنند و شش داور نیز در لیگ های فوتسال کشور مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: داوران زن استان قم نیز طی سال های اخیر پیشرفت خوبی کرده اند و برای اولین سال در لیگ برتر بانوان، داور ناظرداریم.

وی ابراز داشت: فوتبال قم در دهه های گدشته غنای بالایی داشته است اما با حرفه ای شدن فوتبال و عدم وجود اسپانسر شاهدیم که فوتبال قم به قهقرا رفته است.

بهرامی در عین حال افزود: با کار پایه ای که در فوتبال قم انجام شده است طی چهار سال آینده این رشته ورزشی در استان پیشرفت خوبی می کند و در این راه نیاز به حمایت بخش خصوصی داریم.

در این آیین، تعدادی از داوران پیشکسوت و داوران فعال استان در لیگ های کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز