آیت‌الله وحید خراسانی:

خدمت به قم بسیار اهمیت دارد/مهم‌ترین عمل احیای امر آل محمد(ص)‌ است

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۲:۴۲:۰۳
کد خبر: ۳۱۳۸۵۳
خدمت به قم بسیار اهمیت دارد/مهم‌ترین عمل احیای امر آل محمد(ص)‌ است
یکی از مراجع تقلید قم خطاب به شهردار قم گفت: باید خودتان و کارمندان شهرداری هر روز قدری از قرآن را خوانده و آن را به امام زمان(عج) هدیه کنید که این اقدام اکسیر عظیم است.

به گزارش خبرگزاری برنا  از قم، آیت‌الله حسین وحید خراسانی در دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه قم دارای دو خصوصیت مهم است گفت: شهر قم در وهله اول عش آل محمد(ص) است و در وهله دوم این شهر مرکز حوزه علمیه تمام جهان تشیع به شمار می‌رود.

وی گفت: یعنی اینکه حوزه قم امروز طراز اول تشیع در دنیا است و از کشورهای مختلف و ممالک اسلامی به این حوزه مراجعه می‌کنند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه خدمت به قم امری بسیار مهم است و باید در این شهر به گونه‌ای عمل کنید که مذهب هرچه بیشتر احیا شود، تصریح کرد: مهم‌ترین عمل احیای امر آل محمد(ص)‌ است و باید مراسم‌های شهادت حضرت زهرا(س)، حضرت علی(ع) و امام صادق(ع) به شکل بسیار با شکوهی برگزار شود.

وی خطاب به شهردار قم گفت: حال که شما فرزند پیامبر هستید باید در این عرصه مضاعف وارد عمل شده و مراسم‌های دینی با شکوه بسیار بیشتری برگزار شود.

آیت‌الله وحید خراسانی اظهار کرد: اگر می‌خواهید در امور موفق باشید باید خودتان و کارمندان شهرداری هر روز قدری از قرآن را خوانده و آن را به امام زمان(عج) هدیه کنید که این اقدام اکسیر عظیم است و دست حضرت بالای سر شما خواهد بود و کارهایتان به پیش می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز