جانشین فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

برخورد قاطعانه پلیس قم با برهم زنندگان نظم اجتماعی/قهوه خانه هایی که به تذکرات پلیس توجه نکنند پلمپ می شوند

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۲:۴۴:۱۷
کد خبر: ۳۱۳۸۵۶
برخورد قاطعانه پلیس قم با برهم زنندگان نظم اجتماعی/قهوه خانه هایی که به تذکرات پلیس توجه نکنند پلمپ می شوند
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از برخورد قاطعانه پلیس این استان با برهم زنندگان نظم اجتماعی و اخلاق در جامعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حمیدرضا اسدی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان قم با هماهنگی و همکاری نیروهای مردمی مانند بسیج، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان، انجمن ناصحین و آمران به معروف و ناهیان از منکر استان، رزمایش ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی را در 29 مردادماه سال جاری در شهر مقدس قم اجرا کرد.

وی افزود: پس از اجرای این مانور و رزمایش، با هماهنگی مقام قضائی عملیات تلفیقی در پارک‌ها، خیابان‌ها و نقاط مختلف قم که انتظار بی نظمی در آن محل‌ها وجود داشت، انجام شد که دستاوردهای خوبی را نیز به همراه داشت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، پلیس راهنمایی و رانندگی استان، برخورد با خودروهای متخلف و بی انضباط به خصوص تخلف آلودگی صوتی را در دستور کار قرار داد که تاکنون حدود 450 دستگاه خودرو که مرتکب این قبیل تخلفات و بی‌انضباطی‌ها بوده‌اند، توقیف شده‌اند.

اسدی در ادامه به پلمب تعدادی از قهوه خانه‌ها و البسه‌ فروشی‌های متخلف و نامتعارف اشاره و نسبت به پلمب قهوه خانه‌ها و البسه‌ فروشی‌هایی که به تذکرات پلیس بی‌توجه هستند، هشدار داد.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح، پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر قم پاکسازی شده و هنجارشکنانی که به تذکرات پلیس بی‌توجه بوده‌اند، دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه مردم از این طرح استقبال خوبی داشته و آن را حتی به‌صورت کتبی نیز به پلیس اعلام کرده‌اند، عنوان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی با رویکرد آموزش، مشاوره و در صورت نیاز دستگیری تا زمان نیاز ادامه خواهد یافت و متخلفان در این زمینه به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی در ادامه هدف اصلی از اجرای این طرح را ایجاد نظم اجتماعی با رویکرد انتظامی دانست و گفت: پلیس قم با افرادی که می‌خواهند با بی‌انضباطی، بدپوششی و بد‌پیرایشی خود، نظم اجتماعی و اخلاق را مورد هجوم قرار دهند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

اسدی در پایان از مردم شهر مقدس قم خواست، همچون گذشته با همکاری و مشارکت خود، پلیس را در بهتر انجام دادن این ماموریت یاری کرده و افراد هنجارشکن و اماکن متخلف و نامتعارف را در اسرع وقت به پلیس معرفی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز