مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

آغوش دولت برای مشارکت بخش خصوصی در ساخت و تکمیل فضاهای ورزشی باز است

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۳:۲۲:۴۸
کد خبر: ۳۱۳۸۸۷
آغوش دولت برای مشارکت بخش خصوصی در ساخت و تکمیل فضاهای ورزشی باز است
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: دولت برای پذیرش مشارکت بخش خصوصی در ساخت و تکمیل فضاهای ورزشی آغوشی باز دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن عابدی در آیین رونمایی از لباس داوران فوتبال استان قم ابراز داشت: فوتبال قم استعداد زیادی دارد و امیدواریم در دسته جات مختلف خوش بدرخشد و در این راه نیاز به همدلی داریم.

وی بیان داشت: دستگاه های اجرایی و کسانی که دلسوز ورزش قم هستند باید از فوتبال قم حمایت کنند چرا که این رشته مقبولیت زیادی در بین جوانان دارد.

وی ابراز داشت: به غیر از تیم صبای قم تیمی در لیگ های فوتبال کشور نداریم و یکی از مشکلات در این راه کمبود منابع مالی است لذا همه کسانی که می توانند باید از فوتبال حمایت کنند تا جوانان و نوجوانان استان از ورزش بهره مند شوند.

عابدی ادامه داد: در بحث داوری انتظار داریم در داخل و خارج از استان از داوران قمی بیشتر استفاده شود و فدراسیون به نحو شایسته ای از آن ها استفاده کنند.

وی به مشکل تعداد کم سرمایه گذاری در ورزش استان توسط بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: با حضور سید مهدی صادقی به عنوان استاندار قم یکی از معضلات بزرگ ما در مورد باشگاه صبا مرتفع شد و استاندار توانست با آوردن سرمایه گذار دغدغه باشگاه صبا را رفع کند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم به لزوم ورود بخش خصوصی برای ساخت و تکمیل فضاهای ورزشی اشاره کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی قانونی را مصوب کرد تا مشارکت بخش خصوصی در ساخت وتکمیل فضاهای ورزشی به نحوی باشد که آن بخش خصوصی بتواند از امتیازات فضای ورزشی از 10 تا 15 سال استفاده کند.

در آیین رونمایی از لباس داوران فوتبال استان قم لباس داوران با حمایت یکی از بخش های خصوصی برای فصل جدید فوتبال باشگاه های قم پرده برداری شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز