دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان قم:

برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با محوریت شعار همدلی برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۵:۳۷
کد خبر: ۳۱۴۵۷۹
برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با محوریت شعار همدلی برگزار می‌شود
دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان قم گفت: برنامه‌های باشکوه گرامیداشت سی و پنجمین سالروز هفته دفاع مقدس با محوریت شعار «ما می‌توانیم با همدلی و همزبانی» در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد حسینی با بیان اینکه دفاع مقدس، صفحه زرینی از تاریخ پرافتخار ملت بزرگوار ایران اسلامی است گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ولایتمداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی و با شعار محوری «ما می‌توانیم با همدلی و همزبانی» همزمان با سراسر کشور از 31 شهریور ماه جاری در قم برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ابراز کرد: اسامی روزشمار و دستورالعمل برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس به سازمان‌ها و ادارات استان اعلام و طی آن خواسته شده برنامه‌های پیشنهادی خود را ارسال کنند.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان قم با بیان اینکه برخی مراکز، سازمان‌ها و نهادهای استان قم از مدت‌ها قبل نسبت به پیش بینی، برنامه‌ریزی، هماهنگی و تشکیل جلسات تخصصی مربوط به هفته دفاع مقدس اقدام کرده‌اند، ابراز کرد: تعدادی از دستگاه‌های استان نسبت به جمع‌بندی و اعلام برنامه‌های پیشنهادی هفته دفاع مقدس در قالب کمیته‌های پنج‌گانه و کمیته‌های خاص اقدام کرده‌اند و انتظار می‌رود سایرین نیز در موعد مقرر برنامه‌های خود را اعلام کنند.

حسینی در پایان با تقدیر از تشریک مساعی مسئولان پرتلاش استان در اجرای برنامه‌های مربوط به گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور شد: هر چند بخش کوچکی از رشادت‌های رزمندگان اسلام و مردم قهرمان قم در هفته دفاع مقدس متجلی می‌شود، اما فرهنگ عاشورایی سال‌های حماسه و ایثار منحصر به زمان خاصی نیست و همواره در لایه‌های مختلف جامعه و تاریخ پرافتخار این مرز و بوم جریان خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز