به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی

نرم‌افزار سیدالساجدین (ع) تولید شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۹:۵۵
کد خبر: ۳۱۴۵۸۴
نرم‌افزار سیدالساجدین (ع) تولید شد
نرم‌افزار سیدالساجدین به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و به مناسبت برگزاری همایش بین‌المللی امام سجاد (ع) تولید و به زودی عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نرم‌افزار سیدالساجدین که به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید شده، شامل ده‌‌ها عنوان کتاب درباره ابعاد سیره و زندگانی امام سجاد (ع)، صحیفه سجادیه و رساله حقوق، به صورت متنی و تصویری به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، اردو، ترکی استانبولی، اندونزیایی و اسپانیولی می‌شود.

زبان واسط کاربری این نرم‌افزار فارسی، عربی و انگلیسی است که با موضوعیت چهارده معصوم (ع) و شخصیت شناسی تدوین شده است. امکان نصب بر روی سیستم عامل ویندوز را دارد.

نرم‌افزار سیدالساجدین که به سفارش مجمع جهانی اهل بیت (ع) تولید شده است، شامل کتاب‌‌های الصحیفه السجادیه، رساله حقوق، پیشوایان هدایت، حضرت امام سجاد (ع)، الفصول المهمه فی معرفه الائمه، بلاغه الامام علی بن الحسین (خطب، رسائل و کلمات) و دیوان المنسوب الی الامام السجاد (ع) می‌شود.

همچنین مخاطبان به کتاب‌های الوجیز فی سلوکیات شیخ المدینه، عصر الامام السجاد سیاسیاً واجتماعیاً، نفحات من سیره ائمه اهل البیت (ع)، امام زین‌العابدین صفحه من دور الثقافی و جهاده السیاسی نیز در این نرم‌افزار دسترسی دارند.

مجموعه مقالات فارسی و عربی همایش بین‌المللی امام سجاد (ع) و متن قرآن کریم به همراه ترجمه نیز از دیگر منابع مکتوبی است که در این نرم افزار وجود دارد.

جست‌و‌جو به روش‌های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست کتاب‌‌های برنامه و آیات قرآن کریم، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌نامه، با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات و امکان یادداشت‌‌برداری، ذخیره‌سازی، ویرایش و چاپ متن نیز از امکانات پژوهشی این نرم افزار است که پژوهش را برای مخاطبان آسان می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز