آیت الله سعیدی:

اقتدار نظام ۱+۵ را به مذاکره وادار کرد

۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۱:۴۵:۰۳
کد خبر: ۳۱۵۰۵۵
اقتدار نظام ۱+۵ را به مذاکره وادار کرد
امام جمعه موقت قم با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در جهان گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، تیم مذاکره کننده ما در برابر 1+5 مذاکره می کند،این مساله به دلیل اصلاح این کشورها نبود بلکه اقتدار نظام آنها را به این کار وادار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمد سعیدی» در دیدار فرمانده و مسوولان پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) افزود: در عرصه پدافند باید بهترین، موثرترین، کم هزینه ترین و عبرت آموزترین نوع پدافند را پیش روی خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: دشمن برای تاثیر تهدیدات خود، از ابراز و روش های کهنه و تکراری استفاده نمی کند بلکه بر اساس عواملی سعی دارد با ابزار و نقشه های قابل نفوذ، با کشور اسلامی مقابله کند.

وی ادامه داد: در داستان طبس و شکست حمله نظامی امریکا به ایران، دشمن از همه ابزارها و تکنیک های خود استفاده کرد ولی در مقابل آن، پدافند الهی عمل کرد و عبرت آموزترین رخداد اتفاق افتاد.

سعیدی با اشاره به اعتقاد مومنان به امدادهای غیبی گفت: البته ما نباید به این امدادها به گونه ای دل ببندیم که به سلاح و تخصص و سازمان دهی خود توجهی نداشته باشیم زیرا خدا برای افرادی که اصلا به امکانات و ابزار و قدرت خود توجه نداشته باشند، امدادی نخواهد فرستاد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی و سیاسی کشور نیز برای دشمنان اهمیت دارد، ادامه داد: دشمن تلاش می کند تهدیدات و حمله های احتمالی خود را متناسب با امکانات ما طراحی کند. بنابراین اگر ابزاری داشته باشد که ما ضد آن را داشته باشیم، هیچ گاه از آن استفاده نخواهد کرد.

امام جمعه موقت قم، اصل غافلگیری را برای جنگ مهم ارزیابی کرد و گفت: دشمن تلاش می کند به صورت غافلگیرانه و دزدانه وارد شود. از این رو پدافند و سیستم دفاعی ما باید مراقب این اصل مهم باشد.

وی پیش بینی بازتاب و آثار منفی حمله را لازمه حمله دانست و گفت: ممکن است کشوری به منطقه ای حمله کند و آسیب های زیادی هم به آنجا وارد آورد ولی این حمله در پایان ضد خود آنها باشد. همچنین حکومتی که به دنبال حمله به کشوری دیگر است، پیش از حمله می سنجد که این ابزار اثری دایمی در طرف مقابل دارد یا اثری موقتی و گذرا.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز