تعیین تکلیف ۱۴ واحد صنعتی راکد شهرک های صنعتی قم

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۱۰:۱۰:۳۹
کد خبر: ۳۱۷۴۱۸
تعیین تکلیف ۱۴ واحد صنعتی راکد شهرک های صنعتی قم
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم از بررسی و تعیین تکلیف 14 واحد صنعتی راکد در سطح شهرک های صنعتی استان قم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر طیبی نژاد با اعلام این خبر اظهارداشت: در راستای رفع مشکلات واحدهای صنعتی و همچنین تسریع در فعال سازی واحد های غیر فعال جلسات منظم و مداوم داوری و حل اختلاف با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی، نماینده  سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مشاور حقوقی شرکت شهر کها و طرف قرارداد برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه عمده هدف این شرکت در تشکیل این گونه جلسات بررسی راهکارهای رفع مشکلات است افزود: همواره بدنبال این بوده ایم تا با کار کارشناسی و با نگاه صرفا حمایتی پرونده ها در جلسه داوری مورد بررسی قرار گیرد تا در صورت عدم توانایی افراد نسبت به فسخ، اقدام و از تضییع حقوق بیت المال و سرمایه های دولتی راکد مانده جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم در ادامه از بررسی 14 مورد واحدهای راکد در سطح شهرک های صنعتی قم خبر داد و تصریح کرد: طی جلسه برگزار شده 14 پرونده مورد با قاطعیت مورد بررسی قرار گرفت که تعدادی با اعطاء مهلت بدنبال فعال سازی هستند و تعداد 9 فقره قرارداد نیز که بدلایل مختلف فاقد توانایی لازم بودند توسط این شرکت  فسخ گردید.

وی با اثر بخش بودن جلسات داوری و حل اختلاف در شرکت شهرک های صنعتی اضافه کرد: در بررسی پرونده ها بخشی با مشاوره و راهنمایی لازم در جهت خروج از راکدی واحد صنعتی اقدام می کنند و تعداد دیگری نیز با خروج از این بحث امکان حضور سرمایه گذاران توانمند و متقاضی جدید در همین زمین ها و یا فازهای توسعه ایی واحدهای مجاور را فراهم می کنند که در نوع خود تسهیل کننده برای سرمایه گذاران جدید است.

طیبی نژاد بیان داشت:  با فسخ این تعداد قرارداد بالغ بر 6 هکتار از زمین های شهرک های صنعتی قم آزاد سازی شد که در اختیار متقاضیان جدید قرار خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز