مدیر سنجش حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد‌

پذیرش ۳۴۰ نفر در دوره بازپذیری حوزه‌های علمیه خواهران کشور‌

۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۱۰:۴۶:۰۴
کد خبر: ۳۱۷۹۷۳
پذیرش ۳۴۰ نفر در دوره بازپذیری حوزه‌های علمیه خواهران کشور‌
مدیر سنجش و پذیرش حوز‌ه‌های علمیه خواهران از پذیرش ۳۴۰ نفر در دوره بازپذیری حوزه‌های علمیه خواهران در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم‌، حجت‌الاسلام سیدمحمود صانعی اظهارداشت: این طلاب از میان هزار و 7 نفر از ثبت‌نام‌کنندگان به منظور ورود مجدد به حوزه‌های علمیه خواهران پذیرفته شده‌اند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه آزمون ورودی این دسته از داوطلبان در اردیبهشت‌ماه سال گذشته برگزار شد و آنان توانستند در مصاحبه اخلاقی رفتاری نیز پذیرفته شوند، افزود: این آزمون به‌منظور احیای بخشی از سوابق آموزشی به نسبت امتیاز آزمون برگزار شد و پذیرفته‌شدگان به منظور ادامه تحصیل در مدارس علمیه ثبت نام می‌شوند.

وی مواد آزمون بازپذیری حوزه‌های علمیه خواهران را فقه (احکام) و ادبیات عرب (نحو و صرف) دانست و خاطرنشان کرد: بازپذیری صرفا مربوط به داوطلبان ورود مجدد به دوره عمومی سطح دو (کار‌شناسی) است.

وی با بیان توضیحاتی در مورد آزمون بازپذیری گفت: این آزمون برای آن دسته از طلاب که در زمان تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران بنا به هر دلیل از تحصیل فاصله گرفته‌اند و اکنون مایل به ادامه تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران و اتمام دوره عمومی هستند، برگزار می‌شود و قبول‌شدگان نهایی در مدارس علمیه تحصیل خود را ادامه می‌دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز