بانوان قم قهرمان ووشو کشور شدند

۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۲:۵۶:۵۸
کد خبر: ۳۱۸۹۴۰
بانوان قم قهرمان ووشو کشور شدند
نایب رئیس هیئت ووشو استان قم از موفقیت بانوان ووشوکار قم در کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های ووشو بانوان کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مریم منصوریان گفت: ووشو در بین رشته‌های ورزشی فعال در بین بانوان استان قم از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و در رده‌های سنی مختلف دختران و بانوان قمی علاقه زیادی به فعالیت در این رشته ورزشی نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: در اکثر باشگاه‌های فعال ووشو در قم شاهد فعالیت چشمگیر بانوان علاقمند به این رشته هستیم و این مهم موجب شده تا در تمام رده‌های سنی ووشوکاران خوب و توانمندی داشته باشیم و با بهره‌مندی از این ظرفیت در رقابت‌های کشوری نیز نتایج خوبی کسب کنیم.

نایب رئیس هیئت ووشو استان قم بیان کرد: هم در رقابت‌هایی که زیر نظر مستقیم فدراسیون ووشو برگزار می‌شود بانوان قمی عملکرد خوبی داشته‌اند و هم در سبک‌های مختلف این رشته که در طول سال اعزام‌های متنوعی به آن انجام می‌دهیم و مدال‌های خوشرنگی نصیب ورزش قم شده است.

وی یادآور شد:‌ رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور زیر نظر فدراسیون برای شناخت ترکیب تیم‌های ملی اعزامی به رقابت‌های برون‌مرزی،‌ هر ساله در اسفند ماه برگزار می‌شود و سال گذشته که رقابت‌ها در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به میزبانی هیئت ووشو کرمانشاه برگزار شد بانوان قم در هر دو بخش تالو و ساندا بین برترین‌ها قرار گرفته و حتی به اردوی تیم ملی نیز راه یافتند.

منصوریان خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز بانوان ووشوکار قم از رقابت‌های مختلف مدال کسب کرده‌اند و عملکرد موفقی را برای ورزش قم در بخش بانوان رقم زده‌اند در حالی که جدید‌ترین موفقیت بانوان ووشوکار قم به کسب مدال‌های متنوع طلا‏، نقره و برنز از رقابت‌های سبک فانگ‌من‌چوان قهرمانی کشور باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه بانوان ووشوکار قم 10 مدال مسابقات ‌کشوری را کسب کردند ابراز کرد: بانوان ووشوکار قم دو مدال طلا، چهار نقره و چهار برنز این رقابت‌ها را با شایستگی به خود اختصاص دادند و در رده‌بندی تیمی نیز در جایگاه نخست جدول ایستادند.

نایب رئیس هیئت ووشو استان قم ابراز کرد: مسابقات ووشوی بانوان کشور در سبک فانگ‌من‌چوآن با حضور تیم‌هایی از 25 استان کشور به میزبانی تهران برگزار شد و تیم ووشوی بانوان قم در این مسابقات پرفروغ ظاهر شد و توانمندی خود را به خوبی در تمام رده‌ها نشان داد.

وی افزود: نخستین مدال طلای تیم وشووی قم توسط مبینا اطاعتی ووشوکار نوجوان قم به ‌دست آمد و پریسا حیدری در رده سنی بزرگسالان نیز دومین مدال طلای ووشوی قم در بخش ساندا را از آن خود کرد، ضمن اینکه در رده سنی جوانان زهرا عباسی با قبول شکست در دیدار نهایی به مدال نقره بسنده کرد و زهرا نانکلی دیگر ووشوکار قم در این رده سنی نیز به مقام سوم و مدال برنز دست پیدا کرد.

منصوریان عنوان کرد: در رده سنی بزرگسالان این دوره از رقابت‌ها مریم سیاوند یکی از شانس‌های جدی کسب طلا برای تیم وشووی قم بود که در فینال مغلوب حریف خود شد و همین اتفاق برای زهرا مختاری ووشوکار شایسته قم نیز رخ داد و مختاری نیز به نقره نائل شد،‌ ضمن اینکه پروانه صادقی در این مسابقات نایب قهرمان شد و نجلا حسینی و زهره عباسی از ووشوکاران با سابقه قم نیز به مدال برنز رسیدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز