مدیرکل تبلیغات اسلامی قم:

امور فرهنگی و تبلیغی روستاهای قم هیات امنایی می شود

۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۳:۱۴:۵۳
کد خبر: ۳۱۸۹۶۴
امور فرهنگی و تبلیغی روستاهای قم هیات امنایی می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی قم گفت: امور فرهنگی و تبلیغی روستاهای قم هیات امنایی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در جلسه ساماندهی امور فرهنگی و تبلیغی در روستاهای استان قم، با بیان اینکه مردمی شدن امور فرهنگی و تبلیغی به ماندگاری و توسعه این فعالیت ها می انجامد، گفت: مصلحت نظام اسلامی ایجاب می کند که این امور را با اراده ها و توانمندی های مردم گره بزنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم تاکید کرد: هیچ انگیزه سیاسی یا شخصی در کاری که مردم انجام می دهند وجود ندارد، چون مردم به دین و ائمه اطهار (ع) اعتقاد و ارادت خاصی دارند و در این راه با عشق و تلاش خالصانه کار می کنند.

وی با بیان اینکه تبلیغ دین را نباید با اراده دولت ها گره بزنیم، تصریح کرد: وقتی صحبت از مردمی شدن امور فرهنگی و تبلیغی می شود، معنایش این نیست که دولت هیچ وظیفه ای در این زمینه ندارد، بلکه دولت اسلامی وظیفه دارد در زمینه توسعه زیرساخت های فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در حوزه دین سرمایه گذاری کند.

وی نقش بخشداران، اعضای شوراهای اسلامی روستا و دهیاران را در اجرایی شدن طرح هیات امنایی کردن فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در روستاها مهم دانست و افزود: خوشبختانه همکاری های خوبی میان بخشداران و ادارات تبلیغات اسلامی شهرهای تابعه قم وجود دارد که امکان اجرایی شدن این طرح را قوت می بخشد.

بر اساس این گزارش، ساماندهی امور فرهنگی و تبلیغی در روستاهای استان قم در جلسه مذکور با حضور رضا سیار فرماندار، بخشداران و مسوولان اداره کل تبلیغات اسلامی قم مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز