دراستان قم رخ داد

پایان جشنواره مینی والیبال استان قم

۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۳:۱۷:۴۳
کد خبر: ۳۱۸۹۶۶
پایان جشنواره مینی والیبال استان قم
جشنواره مینی والیبال استان قم باشرکت بیست وسه تیم در سالن محمدی کاشانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، جشنواره مینی والیبال قم با شرکت بیست و سه تیم در سه مقطعه ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در سالن محمدی کاشانی برگزار گردید و با معرفی تیم های برتر رده های سنی مختلف به پایان رسید.

حضور بیست و سه تیم در مقاطع مختلف رده های سنی پایه در بین ورزش دانش آموزی نشان از به ثمر نشستن تلاش برای توسعه این ورزش مهیج است که از سوی کارشناسان ورزشی حاضر در مدارس به انجام می رسد و درنهایت با پایان یافتن این جشنواره در رده پنجم ابتدایی مسابقات با حضور پنج تیم برگزار شد و تیم ناحیه سه به عنوان نخست رسید و تیم شهید رضاییان نائب قهرمان شد و تیم والیبال ناحیه به مقام سومی دست پیدا کرد.

رقابت های مقطعه ششم ابتدایی با شرکت هشت تیم پیگیری شد که تیم ناحیه دو توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند و تیم الف ناحیه سه و تیم ب ناحیه سه به ترتیب عنوان های دوم و سومی این رده را از آن خود کردند.

پیکارهای رده متوسطه اول با حضور هشت تیم دنبال شد و تیم ناحیه چهار الف توانست از سد تمامی حریفان مدعی خود عبور کند و بر سکوی نخست بایستد و تیم الف ناحیه دو به نائب قهرمانی رسید و این تیم الف ناحیه سه بود که سوم شد.

رویاروی مسابقات رده متوسطه دوم با قهرمانی تیم ناحیه یک به اتمام رسید و تیم والیبال ناحیه سه دوم شد و تیم ناحیه چهار به عنوان سومی بسنده کرد.

نظر شما