استاندار قم:

هفته دفاع مقدس دورانی سراسر حماسه و ایثار بود

۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۰:۲۳:۱۹
کد خبر: ۳۲۱۲۳۵
هفته دفاع مقدس دورانی سراسر حماسه و ایثار بود
استاندار قم گفت: هفته دفاع مقدس دورانی سراسر حماسه و ایثار که ملتی بزرگ و غیرتمند با دفاع غیورانه و مقدس خود، درخشان ترین و ماندگارترین صفخات تاریخ زرین این سرزمین مقدس را رقم زدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در پیام سید مهدی صادقی استاندار قم آمده است:

«بسمه تعالی»

هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت، ایستادگی و پایمردی مثالزدنی ملّت قهرمان ایران است. دورانی سراسر حماسه و ایثار که ملتی بزرگ و غیرتمند با دفاع غیورانه و مقدس خود، درخشان ترین و ماندگارترین صفخات تاریخ زرین این سرزمین مقدس را رقم زدند. فصلی پر افتخار از شکوه مقاومت و سرشار از صحنه های زیبای ایثار و شهادت و معراج مردان و زنان خدایی این وطن که خون های پاک و مطهرشان در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.

ایثار و پایداری جاودانه برخاسته از نور ایمان، وحدت کلمه و صلابت اراده ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، میراث ارزشمندی را به ارمغان آورد که تا ابد بر تارک این نظام الهی خواهد درخشید و همواره از آن به عنوان مایه فخر این ملت و نماد عزت و سرافرازی و سربلندی کشور یاد خواهد شد. حماسه آفرینی ها و دلاورمردی های جوانان برومند ایران اسلامی در نبرد جانانه با دشمن، همچون دژی مستحکم، انقلاب و نظام را در برابر حوادث و توطئه ها بیمه کرد و امروز ملت آزاده و سرافراز ایران با تأسی به ارزش های تعالی بخش آن دوران و بهره مندی از تجارب درس آموز آن جهاد عظیم ، کوله بار سنگین رسالت و آرمان خواهی خویش را به دوش کشیده و در این مسیر مقدس، سرافرازی واستقلال و سر تعظیم و تسلیم فرود نیاوردن در مقابل دشمن درونی وبیرونی را در گرو ولایت مداری، مقاومت و پایداری آگاهانه و حفظ وحدت و همدلی و هوشیاری دانسته و در سایه سار این ایمان و آگاهی وخردورزی، عزت و اقتدار سیاسی ،اجتماعی و اقتصادی کشور را تضمین می کند.

در سی و پنجمین سالگرد دوران حماسه و مقاومت، یاد و خاطره ایثار و جانفشانی های شهداء و ایثارگران دلیر عرصه دفاع مقدس به ویژه شش هزار شهید سرافراز استان قم را گرامی داشته و با عرض ارادت به محضر جانبازان، آزادگان، ایثارگران، پشتیبانی کننده های جبهه و جهاد و خانواده‌های معظم شهداء، توفیقات روزافزون همگان را در راه ترویج بیش از پیش فرهنگ نورانی جهاد و شهادت و حرکت در مسیر تحقق آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو فرامین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

سید مهدی صادقی

استاندار قم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز