جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

نمایشگاه یاد یاران پل ارتباطی نسل جوان با رزمندگان دفاع مقدس است

۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۰:۵۲:۰۶
کد خبر: ۳۲۲۹۸۶
نمایشگاه یاد یاران پل ارتباطی نسل جوان با رزمندگان دفاع مقدس است
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با بیان اینکه اکنون جوانان جامعه اسلامی در جنگ عقیده، ایمان و بصیرت حضور پرشوری دارند گفت: نمایشگاه یاد یاران پل ارتباطی نسل جوان انقلاب با رزمندگان دفاع مقدس است که در ترویج فرهنگ سبک زندگی شهدا نقش موثری دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام احمد ولی‌زاده با حضور در غرفه اطلاع‌رسانی نمایشگاه یاد یاران در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: امسال سی و پنجمین سالگرد دفاع مقدس است که ملت در استان‌های مختلف کشور این مناسبت را جشن می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم امسال با کیفیت بیشتری برگزار می‌شود مطرح کرد: این نمایشگاه با دهه ولایت و بازسازی واقعه غدیر متقارن شده است و می‌تواند به نوعی قطره‌ای از رشادت‌ها و معنویت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را در عرصه‌های مختلف به نمایش بگذارد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره به حضور پر شور شهروندان قمی در نمایشگاه یاد یاران ابراز کرد: بیش از 80 غرفه از صحنه‌های مختلف فرهنگی، فکری و نظامی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است و شخصیت‌های برجسته استانی و کشوری هر شب در این نمایشگاه به سخنرانی می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای رزمایش گروهان مهندسی رزمی در نمایشگاه یاد یاران یکی از برنامه‌های لشکر عملیاتی 17 علی بن ابیطالب(ع) در هفته دفاع مقدس است که بازدید کنندگان بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند.

ولی‌زاده بر شناساندن ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های جوان انقلاب اسلامی که در جنگ تحمیلی حضور نداشتند، تاکید کرد و ادامه داد: گرامیداشت یاد و خارطره شهدا کم‌تر از مقام شهادت نیست.

وی با بیان اینکه اکنون جوانان جامعه اسلامی در جنگ عقیده، ایمان و بصیرت حضور پرشوری دارند عنوان کرد: نمایشگاه یاد یاران پل ارتباطی نسل جوان انقلاب با رزمندگان دفاع مقدس است که در ترویج فرهنگ سبک زندگی شهدا نقش موثری دارد.

ولی‌زاده از رسانه‌ها به عنوان سلاح تبلیغات نظام اسلامی در جنگ نرم نام برد و افزود: قدرت رسانه‌ها برنده‌تر از اسلحه‌های دفاعی است زیرا این قشر با تکیه بر توانایی‌های خود می‌تواند در ترویج آموزه‌های شهدا نقش مهمی را ایفا کند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) یادآور شد: حضور مردم در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از ارزش‌ها بسیار پرشور بود و اکنون نیز نسل جدید انقلاب تشنه ارزش‌های دفاع مقدس است به همین علت همراه با خانواده خود در نمایشگاه هفته دفاع مقدس حضور یافته و از برنامه‌های بصیرتی این نمایشگاه استفاده می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز