مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

کمبود مدرسه جدی ترین معضل محلات غیر رسمی قم است

۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۲:۱۹:۰۷
کد خبر: ۳۲۳۴۸۳
کمبود مدرسه جدی ترین معضل محلات غیر رسمی قم است
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: کمبود مدرسه یکی از جدی ترین مشکلات سکونتگاه های غیر رسمی قم محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حمید رضا شیخ الاسلام در سومین جلسه استانی ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در سالن جواد الائمه(ع) استانداری قم، اظهار داشت: بحث آموزش مهمترین مساله قابل توجه در مورد سکونتگاه های غیر رسمی است، و در کنار موضوع آموزش بحث امنیت نیز از اهمیت زیادی در ارتباط با این محلات برخوردار است.

وی با اشاره به وجود مشکلاتی از قبیل فقر فرهنگی، فقر علمی، فقر اقتصادی، فقر روابط اجتماعی و همچنین فقر عاطفی درون خانواده و بسیاری از معضلات دیگر در این سکونتگاه ها، تصریح کرد: باید مناسب ترین راهکار برای حل معضل آموزش در این سکونتگاه ها تعریف و ارایه شود.

شیخ الاسلام ادامه داد: سکونتگاه های غیر رسمی عبارت است از محلاتی که خارج از برنامه های توسعه شهری به صورت خود رو در حاشیه شهرهای بزرگ شکل گرفته اند.

این مسوول با اشاره به معضل کمبود واحدهای آموزشی به عنوان مهمترین معضل این سکونتگاه ها، تصریح کرد: برغم افتتاح دو مدرسه در محدوده سکونتگاه های غیر رسمی استان در سال گذشته، همچنان فضاهای موجود آموزشی در این مناطق جوابگوی بحث آموزش نیست، لذا توسعه این واحدها به منظور جلوگیری از معضلات امنیتی در این مناطق ضروری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز