مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد

نصب ۲۵ پل عابر پیاده در قم

۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۹:۵۸
کد خبر: ۳۲۴۳۲۷
نصب ۲۵ پل عابر پیاده در قم
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از برگزاری مناقصه نصب 25 پل عابر پیاده در شهر قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسین شعبان‌زاده گفت: این مناقصه به گونه‌ای برگزار می‌شود که سازه پل توسط سرمایه گذار تهیه و نصب می‌شود و درآمد تبلیغاتی آن برای مدت مشخصی در اختیار سرمایه گذار خواهد بود.

وی بیان کرد: با این اقدام هم پل‌های عابر پیاده در سطح شهر قم نصب شده و هم سرمایه گذار می‌تواند از این طریق اقدام به کسب درآمد کند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به شرکت در این مناقصه دعوت می‌شود با ارسال نظرات و پیشنهادهای خود در خصوص سرمایه گذاری در اجرایی کردن این امر ما را کمک کنند.

شعبان‌زاده در خصوص محل نصب پل‌های عابر پیاده گفت: تیم کارشناسی با توجه شاخصه‌های مختلف، جانمایی‌های لازم را انجام داده و قرار است که این پل‌ها در بلوار 15 خرداد، بلوار جمهوری و.... نصب شود.

وی بیان کرد: این پل‌های عابر پیاده در محل‌هایی نصب می‌شود که به عنوان نقطه حادثه خیز در شهر به شمار می‌روند و می‌توانیم با نصب آنها در کاهش آسیب‌های احتمالی تلاش کنیم.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: یکی از اقدامات ما طراحی و اجرای تابلوهای هدایت مسیر در هشت منطقه شهری است که تابلوهای مسیر به روزرسانی خواهند شد.

شعبانی بیان کرد: در حال حاضر تابلوها در حال ساخت است و به عنوان پایلوت این طرح جدید تابلوها در منطقه هشت اجرایی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز