مدیرکل اداره حمل و نقل و امور ترافیک شهرداری قم:

پارک آموزش فرهنگ ترافیک ویژه دانش‌آموزان در قم دایر شد

۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۱:۴۸
کد خبر: ۳۲۴۳۲۹
پارک آموزش فرهنگ ترافیک ویژه دانش‌آموزان در قم دایر شد
مدیرکل حمل و نقل و امور ترافیک شهرداری قم گفت: به منظور فرهنگ‌سازی و آموزش اصول ترافیک، پارک آموزشی فرهنگ ترافیک در کنار مرکز مدیریت هوشمند کنترل ترافیک شهرداری قم احداث شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیرعباس صفوی با اشاره به نصب دوربین‌های حمل و نقل هوشمند در سطح شهر گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته در توسعه شهری استفاده از سیستم مدیریت هوشمند حمل و نقل و ترافیک است.

وی افزود: طبق مطالعات صورت گرفته باید 150 نقطه از شهر قم در محورهای مختلف دوربین کنترل هوشمند نصب شود تا بتوانیم اقدام به کنترل ترافیک کنیم.

مدیرکل حمل و نقل و امور ترافیک شهرداری قم گفت: 10 محور به دوربین ثبت تخلف رانندگان متخلف مجهز شده و تمام خطوط ویژه نیز به دوربین‌های ثبت پلاک مجهز است.

صفوی با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: هر ساله یکی از موضوعات اساسی برای ما توجه به امر فرهنگ‌سازی ترافیکی در میان دانش‌آموزان است که به همین منظور در مدارس اقدام به این امر می‌شود.

وی گفت: به همین منظور، پارک آموزش فرهنگ ترافیک در کنار مرکز مدیریت هوشمند کنترل ترافیک شهرداری قم احداث و تجهیز شده تا دانش آموزان با حضور در این فضا با مباحث ترافیکی و فرهنگ سازی آشنا شوند.

مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم بیان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در این اداره کل همزمان با بازگشایی مدارس، ساماندهی سرویس‌های دانش آموزان بود که اقدامات موثری صورت گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز