از سوی هیئت خادم‌الشهدا

همایش «عاشورائیان رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس» برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۵:۱۱
کد خبر: ۳۲۶۷۳۸
همایش «عاشورائیان رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس» برگزار می‌شود
مدیر هیئت خادم‌الشهدا از برگزاری همایش «عاشورائیان رزمندگان 8 سال دفاع مقدس» در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید یدالله حسینی با اشاره به برگزاری همایش «عاشورائیان رزمندگان 8 سال دفاع مقدس» اظهار کرد: هیئت خادم‌الشهدا در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی خود نسبت به برگزاری این همایش در روز جمعه بعد از نماز مغرب و عشا اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این همایش با حضور هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود بیان کرد: در این همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به بیان گوشه‌هایی از ایثارگری‌ها و خاطرات آن دوران می‌پردازند و همچنین آیت‌الله فاضل لنکرانی نیز در جمع شرکت کنندگان به ایراد سخن خواهد پرداخت.

مدیر هیئت خادم‌الشهدا تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، پدران شهدا و جانبازان را از دیگر بخش‌های این همایش دانست و افزود: همچنین در این همایش از پیرغلامان و هیئتی‌های قدیمی شهر قم نیز تجلیل خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید برای جذب جوانان به هیئت‌های مذهبی برنامه‌ریزی داشته باشیم بیان کرد: فقدان برنامه‌ریزی سبب می‌شود جوانان وقتی وارد محیط دانشگاه می‌شوند از هیئت دور شوند که باید برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی و برنامه‌ریزی کرد.

مدیر هیئت خادم‌الشهدا با اشاره به سابقه 15 ساله این هیئت گفت:‌ این هیئت با مشارکت رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس تشکیل شده است و به اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اهتمام دارد.

نظر شما