مدیرعامل فناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر خبر داد

قم پایلوت اجرای برنامه های فناوری شد

۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۲:۲۹
کد خبر: ۳۲۷۵۱۱
قم پایلوت اجرای برنامه های فناوری شد
مدیرعامل فناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر گفت: با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های موجود در استان قم، موسسه اعتباری کوثر قم به عنوان مرکز و پایلوت اجرای برنامه های فناوری انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهندس نجفی در حاشیه همایش فناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر که به میزبانی استان قم برگزار شد گفت: همایش بسیار محتوایی و با قابلیتی بود و توانستیم در عرصه های مختلف مسائل را بیان کنیم.

وی اذعان داشت: در این همایش مباحث مهم فناوری و اطلاعاتی بیان شد که خوشبختانه با حضور مدیران و مسئولان فناوری موسسات کوثر سراسر کشور بود.

مدیرعامل فناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر با اشاره به جایگاه موسسه اعتباری کوثر قم گفت: عمر این موسسه کوتاه است اما توانسته حتی در تولید نرم افزار هم به ما کمک کند که این نشان دهنده جایگاه آن است.

مهندس نجفی اذعان داشت: مدیریت شعب موسسه کوثر استان قم برنامه ریزی مناسبی برای این شهر دارد و شعار شهر الکترونیک را برای خود انتخاب کرده است.

وی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شد تا قم به عنوان پایلوت در همه مسائل فناوری مطرح شود و ما بتوانیم از تجربیات صورت گرفته در این استان استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز