سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم مطرح کرد

اهتمام ویژه شهرداری قم به توسعه ورزش همگانی

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۹:۳۰
کد خبر: ۳۲۸۳۲۹
اهتمام ویژه شهرداری قم به توسعه ورزش همگانی
سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: شهرداری قم همواره به توسعه ورزش همگانی تاکید داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید رسول موسوی‌نژادیان در نخستین جلسه شورای ورزش همگانی استان قم که در سالن امام جواد استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه شهرداری طی ماه‌های اخیر اقدامات خوبی در توسعه ورزش همگانی انجام داده است، اظهار کرد: جلساتی با معاونت‌های اداره کل ورزش و جوانان و چندین دستگاه استان برگزار کردیم تا گام‌های مثبتی در توسعه ورزش همگانی برداشته باشیم.

وی ادامه داد: اقداماتی برای تحویل گرفتن اماکن ورزشی موجود در شهر که مربوط به شهرداری به ویژه سازمان پارک‌ها و فضای سبز است انجام دادیم و طی هفته جاری صورت جلسه‌مان ابلاغ می‌شود تا این اماکن در اختیار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم قرار گیرد.

موسوی‌نژادیان با اشاره به اینکه در تقسیم‌بندی وظایف شورای ورزش همگانی باید جلسات کارشناسانه‌تری انجام شود گفت: سهم دستگاه‌ها در ارائه امکانات و اماکنی که در اختیار دارند یکسان نیست و جایگاه و اقداماتی که قرار است در این شورا انجام دهند مورد بررسی قرار گیرد.

سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم ابراز کرد: علاقه‌مند هستیم تا اقدامات مثبتی در حوزه ورزش همگانی انجام گیرد ولی امیدواریم با برنامه‌ریزی بهتر طرح توسعه ورزشی همگانی که مورد استقبال شهرداری نیز است مشکلات گذشته و تجربه ناموفقی که در حوزه اماکن ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان قم داشتیم را جبران کند.

وی به تقسیم‌بندی کارها در شورای ورزش همگانی قم اشاره کرد و گفت: مشخص شود کدام سالن‌ها از طرف اداره کل ورزش و جوانان قم در اختیار مردم قرار می‌گیرد چون بخشی از آن برای شهرداری قم است و می‌تواند سهمیه ما باشد.

موسوی‌نژادیان اضافه کرد: تاکنون در پارک‌ها هزینه‌ای برای ورزش مردم دریافت نکرده و نخواهیم کرد چون مکان عمومی است ولی این اتفاق در سالن‌هایی که در اختیار اداره کل ورزش و جوانان بوده است رخ نداده و برای استفاده مردم از اماکن ورزشی پول‌های زیادی دریافت می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم تبیین کرد: در طرح توسعه ورزش همگانی آمده است هزینه‌های تبلیغات شهری بر عهده شهرداری قم و صدا و سیما است اما در بخش درآمدزایی اداره کل ورزش و جوانان قم برای خود برنامه‌ای در نظر گرفته که این موارد باید در جلساتی کارشناسی شود.

موسوی‌نژادیان خاطرنشان کرد: کلیات طرح که استفاده از حداکثر ظرفیت دستگاه‌های استان برای توسعه ورزش همگانی بوده مثبت است. ما نیز همواره پیگیر و میزبان بودیم تا این طرح عملیاتی شود و امیدواریم با همدلی مسئولان آن را با موفقیت اجرا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز