رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تاکید کرد

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های نخبگان تبلیغ

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۲:۰۵:۱۱
کد خبر: ۳۲۸۸۶۲
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یکی از برنامه‌های مهم این نهاد را بهره‌گیری از ظرفیت‌های نخبگان تبلیغ در آزمون و سطح‌بندی مبلغان بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی، در نشست نخبگان تبلیغی با آیت‌الله وحید خراسانی که به همت اداره امور نخبگان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از این مرجع تقلید درخصوص برگزاری این نشست و همچنین خیرمقدم به نخبگان تبلیغی اظهار کرد: نخبگان تبلیغی علاوه بر وظیفه تبلیغی مشغول به تدریس در سطوح عالی حوزه و دانشگاه مشغول بوده و صاحب تالیفات متعدد هستند.

وی با اشاره به اعزام مبلغان در ماه رمضان و محرم افزود: در ماه مبارک رمضان حدود 9 هزار مبلغ به سراسر کشور اعزام شدند و در ماه محرم امسال نیز حدود 8 هزار و 500 مبلغ اعزام می‌شوند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: استفاده از نخبگان تبلیغی در آزمون‌ها و مصاحبه‌هایی که از مبلغان انجام می‌شود و همچنین برگزاری دوره‌های انتقال تجارب تبلیغی کمک قابل توجهی به امر تبلیغ در محورهای مختلف داشته است.

وی با اشاره به اعزام مبلغان به مناطق مشترک گفت: در اعزام به مناطق مشترک ارتقا و پیشرفت داشتیم تا مردم این مناطق حتی اگر در اقلیت هم باشند، بی‌بهره از تبلیغ و روحانی نباشند.

واعظی ادامه داد: بحث اعزام به مناطقی که جریان‌ها، عقاید و گروه‌های انحرافی وجود دارد نیز از موارد مورد اهتمام دفتر تبلیغات اسلامی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز