از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت

انتصاب سرپرست جدید واحد کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۲:۰۸:۳۱
کد خبر: ۳۲۸۸۶۵
انتصاب سرپرست جدید واحد کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان
علی قنبری از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان سرپرست جدید واحد کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، طی حکمی از سوی علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی قنبری به عنوان سرپرست جدید واحد کار و خدمات  اشتغال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان منصوب شد.

این انتصاب با توجه به پیشنهاد مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و به استناد تبصره(1) ماده(5) مقررات اشتغال نیروی انسانی، بیمه و تامین اجتماعی در مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

در جلسه تودیع و معارفه سرپرست واحد کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان که در این منطقه با حضور بازوند مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، طباطبایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، مدیر عامل، مسئولان و فعالان اقتصادی منطقه ویژه برگزار شد، بیک زند مدیر پیشین این واحد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این واحد در 8 سال گذشته به 265 مورد پرونده اشاره کرد که مورد رسیدگی این واحد قرار گرفته است، همچنین صدور 340 مورد پروانه اشتغال به‌کار اتباع خارجی، برگزاری 38 نوبت جلسات کمیته فنی و ثبت 785 نفر نیروی اشتغال جدید در سامانه رصد از سوی این منطقه را از دیگر اقدامات این واحد در طول خدمت خود عنوان کرد.

در آغاز این مراسم طباطبایی مدیر عامل منطقه ویژه نیز ضمن اشاره به اهمیت و نقش کارگران در تمامی عرصه‌های تولید و اقتصاد در کشور، ایجاد روابط صحیح بین کار، کارگر و کارفرما را از مهم‌ترین وظایف سرپرست کار و خدمات اشتغال دانست و رشد و پیشرفت منطقه و در نهایت کشور را در سایه ایجاد این رابطه منطقی عنوان کرد.

وی ضمن تشکر از زحمات چند ساله بیک زند سرپرست پیشین این واحد و تشکر از مساعدت و زحمات بازوند مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در پیگیری این موضوع ،ضمن تبریک به سرپرست جدید این واحد برای وی آرزوی موفقیت کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در سخنانی ضمن اشاره به قانون کار مصوب سال 1369 و ادغام سه وزارتخانه رفاه،تعاون و کار در سال‌های گذشته، پوشش تمامی اقشار کشور را در وزارتخانه جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به عنوان گسترده‌ترین وزراتخانه در میان دستگاه‌های اجرایی کشور عنوان کرد.

بازوند تعداد بیمه‌شدگان استان قم را 237 هزار نفر اعلام کرد و گفت: سالانه حدود 7 هزار پرونده در استان رسیدگی و رای برای آنان صادر می‌شود که این خود بسیار قابل توجه و حائز اهمیت است.

وی همچنین ضمن تشکر از سرپرست پیشین واحد کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه و تلاش وی از بدو تاسیس این واحد تاکنون، برای قنبری سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرد و با اشاره به این موضوع که از 13 دستگاه تابعه این اداره تنها حکم این سمت و یک واحد دیگر مستقیما از سوی وزیر صادر می‌شود، از اهمیت این جایگاه و مسئولیت وی خبر داد.

در پایان این مراسم با لوح تقدیر از بیک زند مدیر سابق واحد کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه تقدیر به عمل آمد و حکم انتصاب سرپرست جدید نیز قرائت و به وی اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز