مدیرکل شرکت پست استان قم خبر داد

ارسال بیش از ۷ میلیون مرسوله پستی در قم/افتتاح ناحیه پستی پردیسان نیازمند اعتبار

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۹:۱۹
کد خبر: ۳۲۸۹۴۶
ارسال بیش از ۷ میلیون مرسوله پستی در قم/افتتاح ناحیه پستی پردیسان نیازمند اعتبار
مدیرکل شرکت پست استان قم گفتت: سال گذشته ما ۷ میلیون مرسوله قبول و توزیع داشته ایم که این رقم امسال به ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار مرسوله رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رحمن بیرانوند، امروز  در نشست خبری به مناسبت هفته پست گفت: پست طی سه دوره فعالیت کرده است، دوره اول از زمان پیدایش تا زمان امیرکبیر بوده، دوره دوم مربوط به صدارت امیرکبیر تا زمانی که پست به صورت شرکتی ایجاد شده و دوره سوم نیز از آن زمان شرکتی تاکنون است.

وی عنوان داشت: پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تلاش ها بر آن شد تا بتوانیم ساختارها را تغییر و شرکت پست را که یک شرکت زیان ده بود را به یک شرکت سود ده تبدیل کنیم.

مدیرکل شرکت پست استان قم گفت: با توجه به پیشرفت های روز افزون و همچنین تغییرات دنیا و نیازهای بشر، ساختار قبلی جوابگوی نیازهای مردم نبود و انتظار بود که این ساختارها تغییر کند و به همین دلیل اصلاحات در شرکت پست آغاز شد.

بیرانوند گف: اصلاح ساختار و مدیریت هزینه، توسعه خدمات الکترونیکی و توسعه محصولات و خدمات از جمله مسائلی بود که شرکت پست در تغییرات آن کار را آغاز کرد.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که به آن توجه و اهتمام داشتیم در راستای چابک سازی کارها بود که در این راستا 30 نفر از نیروهای ستادی ما به نیروهای اجرایی اضافه شدند تا بتوانیم با توانایی بیشتر کارها را دنبال کنیم.

مدیرکل شرکت پست استان قم گفت: شرکت پست در کل کشور 350 میلیارد تومان زیان انباشته داشت و 150 میلیارد تومان نیز بدهی داشته است.

بیرانوند افزود: استان قم نیز 2 میلیارد تومان بدهی داشته که این بدهی ها به پرسنل و دفاتر ارتباطی ما بوده است.

مدیرکل شرکت پست استان قم گفت: با تدابیر انجام شده استان قم از زیان ده بودن خارج و امروزه به یک نقطه تعادل رسیده و سود ده شده ایم.

وی بیان داشت: یکی از اقدامات ما توسعه محصولات و خدمات بوده که ما توانسته ایم از 9 سرویس خدماتی به 12 سرویس برسیم که این سرویس ها شامل پست مالی، پست نت، پست همراه، سرویس شبکه تبلیغات تلویزیونی، سرویس تعیین زمان توزیع و... است.

بیرانوند اذعان داشت: یکی از کارهای ما راه اندازی صندوق پستی هوشمند است که به تازگی ایجاد شده و در شهر قم نیز نصب خواهد شد و از قابلیت های آن می توان به هوشمندی پایش محصولات، هوشمندی مکان نمایش، سامانه فوق تخصصی بانکی، سامانه امکان پیگیری و... اشاره کرد.

وی از راه اندازی اداره پست شهرستان قم خبر داد و گفت: این اداره با سه ناحیه پستی ایجاد شده که در حال حاضر دو نایحه تکمیل و یک ناحیه پردیسان نیز تا یک ماه دیگر تجهیز و آماده بهره برداری می شود.

مدیرکل شرکت پست استان قم افزود: استان قم از نظر جایگاه و رتبه در رده 23 کشوری قرار داشت اما امروز این جایگاه به چهار رسیده است، از نظر ترافیک نیز 15 درصد رشد مرسوله و چهار درصد رشد ورودی داشته ایم.

بیراندوند بیان داشت: سال گذشته ما 7 میلیون مرسوله قبول و توزیع داشته ایم که این رقم امسال به 7 میلیون و 700 هزار مرسوله رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز