استاندار قم:

مشارکت جدی دستگاه های قم در پیشگیری و مقابله با اعتیاد ضروری است

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۲:۰۲
کد خبر: ۳۳۰۲۲۱
مشارکت جدی دستگاه های قم در پیشگیری و مقابله با اعتیاد ضروری است
استاندار قم با اشاره به نقش دستگاه های مختلف در زمینه پیشگیری و مقابله با اعتیاد به مواد مخدر، بر ضرورت مشارکت جدی آنها در راستای کاهش اعتیاد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان قم طی سخنانی استفاده از همه امکانات را در راستای مقابله با این معضل اجتماعی ضروری دانست.

وی بازگشت معتادین بهبود یافته به اجتماع و ایجاد اشتغال برای آنها را در راستای جلوگیری از اعتیاد مجدد بسیار مهم برشمرد و افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر زمینه های لازم را در این موضوع فراهم سازد.

وی همچنین ارائه آموزش های لازم نوجوانان و جوانان را در راستای پیشگیری از اعتیاد موثر دانست و تصریح کرد: مشارکت فعال آموزش و پرورش با اداره کل ورزش و جوانان و استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در جهت استفاده از افراد خبره برای آموزش در مدارس می تواند تا حد زیادی به کاهش این ناهنجاری در اجتماع کمک کند.

صادقی با اشاره به حجم مخاطبین رسانه ملی، وظیفه صدا و سیما در راستای آموزش جامعه نسبت به خطرات اعتیاد و چگونگی پیشگیری و مقابله با آن را بسیار خطیر توصیف کرد و افزود: صدا و سیمای مرکز قم باید نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشته باشد.

استاندار قم شناسایی مناطق آلوده در سطح شهر و جمع آوری معتادین متجاهر را از دیگر اقدامات مهم در بحث مقابله با اعتیاد عنوان و تصریح کرد: باید در ایام محرم نسبت به این مساله حساسیت بیشتری وجود داشته باشد تا شاهد کاهش مشکلات مردم در سطح شهر باشیم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز