توسط انجمن بین‌المللی کیفیت؛

نشان بین‌المللی کیفیت به دانشگاه مجازی المصطفی(ص) اعطا شد

۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۳:۰۸:۴۳
کد خبر: ۳۳۱۷۶۶
نشان بین‌المللی کیفیت به دانشگاه مجازی المصطفی(ص) اعطا شد
رئیس دانشگاه مجازی المصطفی(ص) گفت: نشان بین‌المللی کیفیت به دلیل رعایت استاندارهای کیفی در تولید رسانه‌ای و مزایای فناوری به این دانشگاه تعلق گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام محسن قنبری با اشاره به اینکه دانشگاه مجازی المصطفی(ص) موفق شده است در آستانه برگزاری بیست و نهمین کنگره انجمن جهانی کیفیت و پس از بررسی کار‌شناسان و متخصصان بین‌المللی، به نشان طلایی کیفیت در عملکرد خود دست پیدا کند، گفت: این دانشگاه به عنوان نخستین دانشگاه مجازی دینی، در جهان به شمار می‌آید که در فضایی مسالمت آمیز و با رویکرد تقریبی، معارف اسلامی را به زبان مخاطبین خود تولید کرده و در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه این نشان بر پایه شاخص‌های (QC ۱۰۰) در مدیریت کیفیت و به دلیل رعایت استاندارهای کیفی در تولید رسانه‌ای و مزایای فناوری به این دانشگاه تعلق گرفته است، گفت: دانشگاه مجازی المصطفی(ص) موفق شده است در آستانه برگزاری بیست و نهمین کنگره انجمن جهانی کیفیت و پس از بررسی کار‌شناسان و متخصصان بین‌المللی، به نشان طلایی کیفیت در عملکرد خود دست پیدا کند.

رئیس دانشگاه مجازی المصطفی در مورد نحوه انتخاب و اعطای نشان بر‌تر کیفیت گفت: انجمن بین‌المللی کیفیت BID هر سال کنگره‌ای را با حضور متخصصان کیفیت برگزار می‌نماید و مؤسسات، سازمان‌ها و شرکت‌های متعددی را از ۱۱۶ کشورهای مورد ارزیابی قرار می‌دهند که این ارزیابی ناظر به رعایت کیفیت در بخش‌های مختلف بوده و بر اساس معیارهای تعریف شده مورد تأیید نهادهای بین‌المللی، مؤسساتی انتخاب و به منظور الگو برداری به دیگر سازمان‌ها معرفی می‌شود.

حجت الاسلام قنبری در پاسخ به اینکه سئوال که انجمن بین‌المللی کیفیت BID به چه گروهی وابستگی دارد، گفت: این انجمن که مرکزی غیردولتی و بی‌طرف می‌باشد، در طول ۲۹ سال تأسیس خود به ده‌ها سازمان و موسسه، نشان طلایی کیفیت اعطا کرده است.

استاد المصطفی العالمیه با بیان اینکه سازمان‌هایی چون کروز آنزول از روسیه، کویلمس از فرانسه، کاسپرسکای از آفریقای جنوبی، تاتا الکسی از هند، اسلوزبی از سوئد، سافکو از جمهوری چک، کارآفرین از جمهوری اسلامی ایران و سان کراپ از یونان از جمله این مراکزی هستند که به این نشان دست یافته‌اند ادامه داد: در تاریخ ۲۴ و ۲۵ اکتبر کنگره‌ای با حضور فرهیختگان و متخصصان کیفیت در پاریس برگزار خواهد شد و نشان رسمی طلایی کیفیت طی مراسمی به نماینده دانشگاه مجازی المصطفی(ص) اعطا خواهد شد.

لازم به توضیح است دانشگاه مجازی المصطفی شامل هشت دانشکده در رشته زبان‌های مختلف به ۸ زبان است. دوره‌های کوتاه مدت دانشگاه به ۱۶ زبان، مسجد مجازی به ۲۵ زبان، حوزه علمیه مجازی به ۵ زبان، شهر مجازی قرآن کریم و شهر مجازی زبان فارسی، رادیو اینترنتی به ۲ زبان، از دیگر فعالیت‌های این دانشگاه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز