در جلسه شورای اداری استان قم

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم معرفی شد/ تاکید استاندار بر برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات

۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۳:۱۳:۲۹
کد خبر: ۳۳۱۷۷۰
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم معرفی شد/ تاکید استاندار بر برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات
در جلسه شورای اداری استان قم احد جمالی به عنوان معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار قم معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای اداری استان قم که با حضور محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد، طی سخنانی شایسته سالاری را به عنوان رکن اصلی در انتصاب مدیران مورد توجه قرار داد.

استاندار قم با اشاره به حساسیت جایگاه معاونت سیاسی امنیتی استاندار، نگاه درون سیستمی و شایسته سالاری در راستای انتخاب افراد برای جایگاه های مدیریتی را ضروری دانست و افزود: آقای جمالی با همین نگاه برای این سمت انتخاب شده است.

وی مرکزیت استان قم در خصوصی مسائل سیاسی و حساسیت های موجود را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: همه ی مدیران بایستی با مشارکت و همفکری زمینه ی رشد و توسعه ی استان را فراهم نمایند.

صادقی با اشاره به برخی حرکت های غیرمعمول و غیرقانونی که در هفته ی اخیر در قم رخ داد افزود: خوشبختانه تعامل مجموعه های امنیتی، انتظامی و قضایی موجب مدیریت صحیح و بازگشت نظم و آرامش به شهر قم شد.

نماینده عالی دولت در استان برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در پایان امسال را رویدادی بسیار مهم برای کشور در سطح ملی و بین المللی دانست و تصریح کرد: همه ی دست اندرکارانی که به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم با انتخابات درگیر هستند بایستی با قانون گرایی و همت مضاعف زمینه ی حضور حداکثری مردم و انتخابات پرشور را فراهم نمایند.

محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور نیز در این مراسم ضمن تبریک انتصاب معاونین سیاسی امنیتی و عمرانی استانداری قم، با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در اسفند ماه امسال اظهار کرد: امیدواریم با آمادگی کامل بتوانیم انتخاباتی باشکوه را برای کشور رقم بزنیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور همکاری دستگاه های اجرایی استان ها با مسئولین برگزاری انتخابات را ضروری تلقی و خاطرنشان کرد: روسای دستگاه های اجرایی موظف به تامین تجهیزات و نیروی انسانی لازم برای برگزاری انتخابات هستند.

معاون وزیر کشور برگزاری قانونمند انتخابات را دیگر وظیفه ی مجریان و ناظران دانست و تصریح کرد: مجریان و ناظران انتخاباتی حق فعالیت انتخاباتی له و یا علیه هیچ کاندیدای خاصی را ندارند.

وی با بیان اینکه برخی مجموعه ها دارای امکانات دولتی و عمومی هستند خاطرنشان کرد: امکانات و تریبون های عمومی نباید در اختیار هیچ فرد خاصی قرار بگیرند تا شائبه و شبهه ای برای مردم ایجاد نشود.

مقیمی با تاکید بر ایجاد نشاط سیاسی و اجتماعی برای حضور پررنگ مردم در انتخابات پیش رو افزود: باید با حمایت از همه ی تشکل های سیاسی دارای مجوز، زمینه ی آگاهی بخشی به مردم را در راستای انتخاب افراد شایسته فراهم نماییم.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات فواید بسیاری برای نظام جمهوری اسلامی دارد تصریح کرد: این حضور موجب افزایش اقتدار ملی در سطح جهانی خواهد شد.

مقیمی همچنین رای مردم را حق الناس خواند و بر ضرورت تلاش برای صیانت از آرای مردم تاکید کرد.

احد جمالی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار قم نیز در این مراسم ماموریت خود در این سمت را بسیار حساس دانست و گفت: اعتقاد راسخ نسبت به فعالیت های فرهنگی در این جایگاه را دارم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم محصولات فکری و دینی قم برای کشور را مورد توجه قرار داد و افزود: تداوم انقلاب اسلامی تنها در سایه ی حرکت فرهنگی امکان پذیر خواهد بود.

وی تعامل عقلانی را گفتمان غالب در دولت تدبیر و امید دانست و با بیان اینکه کار سیاسی در نظام جمهوری اسلامی کاری مقدس است تصریح کرد: با هر گونه سیاسی کاری به شدت مخالف هستم.

جمالی با بیان اینکه درب اتاق من به روی همه ی تفکرات سیاسی که در چارچوب قانون حرکت کنند باز است خاطرنشان کرد: امیدوارم با همکاری و مشارکت روسای دستگاه ها و گروه های سیاسی بتوانم به صورت هرچه بهتر این امتحان الهی را در قم انجام دهم.

نظر شما