مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم مطرح کرد

شهرک‌های صنعتی قم میزبان هیئت سرمایه‌گذار چینی

۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۲:۵۰
کد خبر: ۳۳۳۰۸۳
شهرک‌های صنعتی قم میزبان هیئت سرمایه‌گذار چینی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از حضور هیئت تجاری و سرمایه‌گذاری کشور چین به منظور آشنایی و بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری استان قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر طیبی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: شهریور سال جاری جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت شهرک‌های صنعتی، استانداری و بخش خصوصی استان با هدف تبادل اطلاعات و تشریح فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهرک‌های صنعتی قم به کشور چین سفر کردند.

وی با مهم برشمردن مذاکرات و دستاوردهای این سفر اظهار کرد: در پی این سفر، بدون ایجاد وقفه هیئت تجاری و سرمایه‌گذاری کشور چین به منظور آشنایی و بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری معرفی شده وارد قم شده و طی بازدیدهای متعدد از شهرک‌های صنعتی و واحدهای آماده سرمایه‌گذاری خارجی بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با بیان اینکه این هیئت تجاری و سرمایه‌گذاری در قم حضور دارند اضافه کرد: طی جلسات مختلف بخش خصوصی و مسئولان مربوطه نیازها و برنامه‌های اجرایی و کاربردی دو طرف را مورد بررسی کارشناسی قرار می‌دهند و در روزهای آینده طی جلسه کارشناسی در شرکت شهرک‌های صنعتی قم نتایج سفر خود را جمع‌بندی خواهند کرد.

وی با اشاره به نتایج این‌ گونه بازدیدها و تعاملات مثبت دو طرف خاطرنشان کرد: مسئولان و بخش خصوصی تاثیرات این‌ گونه جلسات و بازدید‌ها را در تسریع تامین مواد اولیه، خرید کالا و حتی جذب و حضور سرمایه و کارشناسان این کشور در سطح صنعت استان به راحتی درک می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز