هافبک گلزن صبای قم:

صبا برابر سایپا هم به فکر سه امتیاز است

۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۷:۳۴
کد خبر: ۳۳۳۶۷۱
صبا برابر سایپا هم به فکر سه امتیاز است
هافبک گل‌زن و گل‌ساز تیم فوتبال صبای قم تیمش را آماده کسب پیروزی و سه امتیاز بازی هفته دهم مقابل تیم فوتبال سایپا تهران دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، جلال‌الدین علی‌محمدی با بیان اینکه صبا شرایط خوب و متفاوتی نسبت به شروع لیگ دارد تصریح کرد: پیروزی برابر فولاد موجب شد به تیم‌های بالای جدول نزدیک شویم و اختلاف را با صدر کمتر کنیم.

وی که در این  فصل جزو گلزنان و پاسورهای گل صبا بوده، اضافه کرد: خدا را شکر از نظر روحی و بدنی وضعیت خوبی داریم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و با سه امتیاز بازی سایپا خودمان را از وسط جدول جدا کنیم و به تیم‌های مدعی نزدیک شویم.

وی افزود: سایپا مربی و بازیکنان بزرگی دارد و همیشه مقابل این تیم بازی کردن سخت بوده است، از حالا نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد ولی ما سعی داریم از نقاط ضعف سایپا استفاده کنیم و امتیاز کامل این مسابقه سخت را بگیریم، هر دو تیم می‌خواهند اختلاف امتیازی با صدر جدول را کم کنند و از کورس مدعیان عقب نمانند که این بر جذابیت بازی تاثیر می‌گذارد.

هافبک تیم فوتبال صبیا قم با اشاره به شناخت کامل از سایپا، عنوان کرد: تیم آنها نفرات با تجربه و بزرگی دارند و فکر نمی‌کنم حواشی که اطراف این تیم بوده روی عملکرد بازیکنانشان تاثیر منفی داشته باشد، شاید حتی از جان و دل مایه بگذارند تا شرایطشان بهتر شود ولی صبا هم به فکر سه امتیاز است تا روند خوب هفته‌های اخیر خود را حفظ کند.

علی‌محمدی که معتقد است هنوز عملکرد واقعی بازیکنان صبا را ندیده‌ایم، اظهار کرد: تمرینات پیش از فصل ما دیر شروع شد و از نظر روحی و بدنی عقب‌تر از سایر تیم‌ها بودیم ولی 2 وقفه لیگ خیلی به صبا کمک کرد تا از آن وضعیت خارج شود و به شرایط ایده‌آل برسد، صبا نتایج قابل قبولی داشته و بازی‌های خوبی ارائه می‌کند اما هنوز می‌تواند بهتر شود و این پتانسیل در تیم ما وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز