معاون حقوقی ، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان:

سازماندهی برای افزایش تعداد و توسعه عملکردهای تشکل های در دستور کار قرار گیرد

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۱:۱۶:۵۲
کد خبر: ۳۳۶۱۱۰
سازماندهی برای افزایش تعداد و توسعه عملکردهای تشکل های در دستور کار قرار گیرد
معاون حقوقی ، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان در نشست صمیمی با دبیران تشکل های جوان استان قم اظهار کرد:‌ بایستی سازماندهی صورت بگیرد تا بستری برای حضور بیشتر و توسعه عملکردها را از جانب سمن ها شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر رضا خادم امروز سه شنبه دوازدهم آبان ماه 94 در نشست صمیمی با دبیران تشکل های جوان استان قم که با حضور حسن عابدی مدیر کل، روح الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش،‌ حسین رضایی معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان استان قم و با حضور جمع کثیری از دبیران تشکل های جوان برگزار شد اظهارکرد: بایستی سازماندهی صورت بگیرد تا علاوه بر ایجاد بستری مناسب برای حضور بیشتر، توسعه عملکردها را از جانب تشکل ها نیز شاهد باشیم.

وی بر مشخص بودن تعداد نیروهای فعال و پرسنل موجود داخل سمن ها تاکید کرد و بیان داشت:‌سمنی که با انتظار و توقع مالی از سوی ادارات دولتی وارد عرصه فعالیت بشود، مطمئنا انتظاراتش برآورده نخواهد شد.

معاون امور استان های وزارت ورزش و جوانان اذعان داشت: شاید نتوان نیاز مالی سازمان های مردم نهاد را فراهم کرد اما ارائه پیشنهاد، راهنمایی و ایجاد شرایط مناسب و مساوی برای رقابت سالم، حداقل کاری است که درزمینه حمایت از اقدامات و عملکردهای آنها می توان اعمال کرد.

در ادامه این نشست تعدادی از دبیران تشکل های جوان استان قم نظرات، پیشنهادات و انتقاداتی ارائه کردند که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و از سوی معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان پاسخ های جامعه ای ارائه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز