استاندارقم:

نیازهای فرا استانی درجانمایی ایستگاه مرکزی حمل و نقل مسافر درنظر گرفته شود

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۱۸:۴۹
کد خبر: ۳۳۸۰۳۴
نیازهای فرا استانی درجانمایی ایستگاه مرکزی حمل و نقل مسافر درنظر گرفته شود
استاندار قم با اشاره به نیاز این استان به ایستگاه مرکزی حمل و نقل مسافر گفت: در جانمایی این ایستگاه نیازهای فرا استانی در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای قطار شهری استان در سالن امام جواد (ع) استانداری، ایجاد و توسعه ایستگاه جامع و مرکزی برای حمل و نقل مسافر در قم را مورد توجه قرار داد و افزود: علاوه بر بحث های فنی و عملیاتی این طرح باید به بُعدهای اجتماعی در کنار تاثیرهای اقتصادی آن در استان توجه ویژه کرد.

وی مزیت های ایجاد گذرگاه ارتباطی در ایستگاه مرکزی قم را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید با حضور مشاوران و کارشناسان و با استفاده از مطالعات جامع و به روز در زمینه مکان یابی، تمامی نظرات کارشناسی شده و در همه بُعدها بررسی شود.

وی با تاکید بر تلاش برای تامین زیرساخت های فرا استانی قم در بحث حمل و نقل اضافه کرد: برنامه های مدیریت شهری باید به صورت هماهنگ و در جهت توسعه استان در قالب یک طرح جامع و مورد توافق همه اجرا شود.

صادقی با تاکید بر ضرورت تعامل دستگاه های ذیربط در اجرای طرح های حمل و نقلی ریلی استان ادامه داد: در خصوص جانمایی ایستگاه مرکزی، کمیته ای مشترک از مشاوران قطار شهری، راه آهن و نمایندگان استانداری و شهرداری و سایر دستگاه های مجری تشکیل و طی سه هفته آینده طرحی مشترک و عملیاتی تهیه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز