آیت‌الله سبحانی تاکید کرد

اتحاد و وحدت در آستانه انتخابات نیاز روز کشور است

۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۰۹:۲۹:۰۳
کد خبر: ۳۳۸۵۱۹
اتحاد و وحدت در آستانه انتخابات نیاز روز کشور است
یکی از مراجع عظام تقلید گفت: در آستانه انتخابات باید بیان مطالب را رعایت و جوانب را در نظر بگیریم و همه سخن ها به گونه ای باشد که به وحدت و اتحاد آسیبی نرساند چرا که این امر موجب خوشحالی دشمن خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی امروز در جلسه درس خارج اصول خود در مسجد اعظم قم طی سخنانی ابراز داشت: توجه به آیات قرآنی امر بسیار مهمی است که نباید از آن غفلت کنیم، چرا که توجه به قرآن می تواند انسان را در مسیر سعادت قرار دهد.

وی بیان داشت: خداوند با قرآن کریم مفاهیم و موضوعات بسیاری را به مردم آموزش داده و یادآوری کرده که باید نسبت به آنها توجه داشته و همواره مد نظر ما قرار گیرد.

آیت الله سبحانی گفت: طبق آیات قرآن کریم اتحاد و وحدت موجب نجات انسان ها خواهد شد و از این رو باید توجه داشته باشیم که در راستای اتحاد و وحدت بکوشیم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کشور بیش از هر زمان دیگر نیاز به وحدت بیشتر مردم دارد و از این رو باید همواره بکوشیم تا وحدت در میان مردم بیشتر شود.

این مرجع تقلید به توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان همواره به دنبال این هستند که وحدت میان مردم را از بین برده و به هر نحو ممکن به کشور ضربه بزنند.

آیت الله سبحانی ادامه داد: در آستانه انتخابات باید مطالب را رعایت و جوانب را در نظر بگیریم و همه سخن ها به گونه ای باشد که به وحدت و اتحاد آسیبی نرساند چرا که این امر موجب خوشحالی دشمن خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز