مدیر مرکز پژوهش‌ مسجد مقدس جمکران:

نشست اربعین با حضور آیت‌الله علوی گرگانی برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۹:۵۴
کد خبر: ۳۴۰۴۶۵
مدیر مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران از برگزاری نشست «بررسی نظام اربعین در حرکت به سوی جامعه آرمانی» با حضور آیت‌الله علوی گرگانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، سید مجید مطهرنژاد با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های علمی «بررسی نظام اربعین در حرکت به سوی جامعه آرمانی» اظهار کرد: مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران، با درک ظرفیت تطبیقی دو سویه انقلاب اسلامی ایران با انقلاب حسینی و انقلاب مهدوی و همچنین درک ناشناختگی ابعاد عمیق و عظیم جریان اربعین حسینی در مسیر به سوی ظهور به عنوان یک آیه بزرگ الهی، تاکنون سلسله نشست‌هایی پژوهشی را با هدف فهم عمیق آینده انقلاب اسلامی و نیز کشف ظرفیت‌های بی‌نظیر تمدنی نظام اربعین در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی، با حضور اساتید گرانقدر حوزه و دانشگاه برگزار کرده است.

وی افزود: آخرین نشست از این مجموعه، هفته گذشته با حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار شد و نشست بعدی روز چهارشنبه هفته جاری در دفتر آیت‌الله علوی گرگانی و با حضور و سخنرانی این مرجع تقلید برگزار می‌شود.

مدیر مرکز پژوهش‌ مسجد مقدس جمکران بیان کرد: این نشست، آخرین نشستی است که در ایران و با این موضوع برگزار می‌شود و پس از آن، نشست اصلی یک روز پس از اربعین با حضور شخصیت‌های علمی ایران و سراسر جهان در کربلای معلی و در عتبه حسینی برگزار خواهد شد.

مطهرنژاد خاطرنشان کرد: این نشست علمی روز چهارشنبه از ساعت 10 و 30 دقیقه تا 11 و 30 دقیقه در دفتر آیت‌الله علوی گرگانی برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز