استاندار قم:

ارتقاء سطح امکانات و فضاهای ورزشی قم در دستور کار دولت است

۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۴:۲۴
کد خبر: ۳۴۲۱۷۲
ارتقاء سطح امکانات و فضاهای ورزشی قم در دستور کار دولت است
استاندار قم گفت: دولت با توجه به کمبودها و مشکل های موجود بر سر راه ورزش استان، تلاش در جهت بهبود و ارتقاء سطح امکانات و فضاهای آموزشی و ورزشی برای پیشبرد فرهنگ ورزش را در دستور کار خود قرار داده و به عنوان یکی از اصلی ترین کارهای فرهنگی و اجتماعی خود می داند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در مراسم تجلیل از قهرمانان برون مرزی قم در سالن امام جواد(ع) استانداری اظهار داشت: وجود مکان های ورزشی متفاوت از شرایط فعلی به طور حتم می تواند پایه گذار ورزش عمومی و حرفه ای در این استان باشد.

وی با بیان اینکه حرکت ها و فروتنی هایی که از ورزشکاران مشاهده می شود، نتیجه فرهنگ حاکم بر ورزش است، تصریح کرد: مجموعه دولت خدمتگذار دراین استان امیدوار است بتواند با توفیق ها و عنایت های الهی، قدم های بیشتری را برای تقویت بیش از پیش حوزه های ورزش و زمینه سازی جهت ورود جوانان و نوجوانان و علاقه مندان به محیط های ورزشی به منظور پرورش جسم و روح خویش بردارد.

صادقی با اشاره به اینکه دولت به موازات نیازهای جامعه به حرکت خود در مسیر پیشرفت ورزش استان ادامه می دهد، گفت: دولت مصمم است جامعه را به سمتی که هم تحرک و تقویت بنیه جسمی و هم تقویت و ارتقاء سطح اخلاقی و معنوی را دارد، هدایت کند.

وی افزود: ورزش کانال و دریچه بسیار مناسبی برای انتقال فرهنگ اسلامی به جامعه های دیگر است.

استاندار قم با بیان اینکه ورزش زمینه تقویت بنیه های اخلاقی و راه و روش برخورد صادقانه و صمیمانه با مجموعه مردم را فراهم می کند، اظهار داشت: روحیه ورزشکاری و همچنین جو حاکم بر محیط های ورزشی معمولا علاوه بر تقویت بنیه جسمانی انسان به بنیه معنوی و اخلاقی او نیز قوت بیشتری می بخشد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود افتخار آفرینی ورزشکاران قمی را برای این استان و کشور نشان از همت والای آنان دانست و افزود: کسب مدال و مقام قهرمانی از سوی ورزشکاران استان موجب خوشحالی همگان می شود.

وی درادامه از تلاش های ورزشکاران و قهرمانان استان قدردانی کرد.

در پایان این آیین، استاندار قم با اهدای لوح تقدیر از قهرمانان استان تجلیل به عمل آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز