لیگ برتر تکواندو کشور

یاسین‌پیشرو قم به یک‌قدمی صدر جدول رسید

۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۵:۵۱
کد خبر: ۳۴۲۷۵۲
یاسین‌پیشرو قم به یک‌قدمی صدر جدول رسید
تیم تکواندو باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم خود را به یک‌قدمی صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور رساند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، تکواندوکاران مطرح و مدعی باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم بعد از شروع نه‌چندان خوب در هفته‌های نخست و دوم لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور، در هفته‌های سوم و چهارم طلسم‌شکنی کردند و از سد رقبا گذشتند.

نتایج بسیار خوبی که تکواندوکاران باشگاه یاسین‌پیشرو قم در این هفته به دست آوردند موجب شد تا آنها نه تنها خود را از رتبه هفتم جدول به مکان دوم برسانند بلکه از هم اکنون یکی از مدعیان کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور نیز لقب بگیرند.

در شرایطی که با پایان دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم از نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر تکواندوی مردان باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، هم اکنون تیم پاس قوامین در صدر جدول رده‌بندی جای دارد اما یاسین‌پیشرو قم خود را به مکان دوم رسانده است.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر تکواندوی مردان باشگاه‌های کشور با انجام پنج مبارزه در خانه تکواندو برگزار شد و تیم‌های پاس قوامین، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم و شهرداری ورامین بهترین نتایج را گرفتند.

تا پایان هفته چهارم از چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس که با عنوان یادواره 500 شهید تکواندو کشور برگزار می‌شود، تیم پاس قوامین با سه مبارزه و کسب هفت امتیاز در صدر ایستاده است.

تیم تکواندو باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم نیز با انجام سه بازی، کسب 6 امتیاز و تفاضل 10 از رده هفتم به رده دوم صعود کرد، ضمن اینکه تیم تکواندو باشگاه شهرداری ورامین که در این دو هفته به دلیل لغو بازی‌های خود به میدان نرفته هم اکنون با 6 امتیاز و تفاضل 6 از دو بازی در رده سوم جای دارد.

همچنین تیم‌های شهدای ساری با چهار امتیاز و تفاضل چهار، لوازم خانگی کن با چهار امتیاز و تفاضل منفی دو، گیتی‌پسند اصفهان با چهار امتیاز و تفاضل منفی دو، دانشگاه آزاد اسلامی تهران با سه امتیاز و تفاضل 6، سونیا تهران با سه امتیاز و تفاضل منفی هشت و هیئت تکواندو قزوین بدون امتیاز به ترتیب چهارم تا نهم هستند.

در مسابقات هفته سوم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر تکواندو مردان کشور که با پیروزی قاطع باشگاه سونیا برابر هیئت تکواندو قزوین و استراحت پاس قوامین همراه بود، تیم یاسین‌پیشرو قم در جدال با نماینده البرز یعنی صنایع استیل که نام خود را به لوازم خانگی کن تغییر داده بود هفت بر یک به برتری رسید.

اما در رقابت‌های هفته چهارم که با برتری قاطع گیتی پسند اصفهان برابر باشگاه سونیا و تساوی جالب توجه پاس قوامین با لوازم خانگی کن همراه شد، تیم یاسین‌پیشرو قم در جدال با هیئت تکواندو قزوین برتری قاطع هفت بر یک را به ثبت رساند تا علاوه بر کسب دومین پیروزی این فصل خود، به مکان دوم جدول صعود کند.

این در حالی است که با توجه به اینکه ملی پوشان اجازه همراهی تیم‌های خود را در هفته‌های سوم و چهارم نداشتند، رقابت تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان با شهرداری ورامین و بازی‌های شهدای ساری و دانشگاه آزاد از هفته‌ سوم و مبارزه دانشگاه آزاد اسلامی تهران با شهرداری ورامین از هفته چهارم به زمان دیگری موکول شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز