تمدید مهلت ثبت نام نهمین دوره مسابقات قرآنی دارالقرآن امام علی(ع) ویژه برادران

۱۳۹۴/۰۹/۲۵ - ۱۲:۳۴:۱۰
کد خبر: ۳۵۰۰۵۳
تمدید مهلت ثبت نام نهمین دوره مسابقات قرآنی دارالقرآن امام علی(ع) ویژه برادران
مسئول دارالقرآن امام علی(ع)، گفت: نهمین دوره از مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)، طی روزهای پنجم تا نهم بهمن ماه در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی نجفی قدسی روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهارکرد: این مسابقات قرآنی در هفت رشته حفظ کل، حفظ بیست جزء، حفظ ده جزء ، حفظ 5 جزء، حفظ 2 جزء ، قرائت و ترتیل‌خوانی قرآن کریم در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای آن ویژه برادران برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این دوره از مسابقات رشته حفظ دو جزء نیز به رشته ها اضافه شده و لذا داوطلبان می‎توانند در این رشته جدید نیز ثبت نام نمایند، این مسابقات از تاریخ دوم الی ششم آذر ماه 94 ویژه خواهران برگزار شده و از تاریخ پنجم تا نهم بهمن‌ماه 94 ویژه برادران در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در بهارستان – چهارراه سرچشمه – یادمان شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد.

وی افزود: داوطلبان باید برای شرکت در این مسابقات، ابتدا به سایت دارالقرآن علامه طباطبایی (WWW.dqat.ir) مراجعه کرده و فرم‌‌های ثبت‌نام را پر نمایند، البته افرادی که قبلا ثبت نام نموده اند نیازی به ثبت نام مجدد ندارند ، این ثبت نام از بیست و پنجم آذر ماه آغاز شده و به مدت ده روز تا پنجم دی ماه ادامه خواهد داشت .

به گفته وی؛ کلیه داوطلبان برادر که قبلا در این سایت ثبت نام نکرده اند، باید در همین مدت اعلام شده ثبت نام نمایند، ضمنا تاکید شده است داوطلبان در زمان تعیین شده ثبت نام نمایند و بدیهی است که پس از پایان مهلت ثبت نام ، به هیچ عنوان زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.

نجفی قدسی تاکید کرد: کلیه داوطلبان شرکت کننده از استان تهران لازم است در مراسم اختتامیه که ظهر روز جمعه نهم بهمن ماه در همان محل برگزار خواهد شد حضور داشته باشند و جوایز حد نصابی آنها فقط بصورت نقدی در همان جلسه تقدیم خواهد شد.

وی اضافه کرد: نفرات اول مسابقات سال‌های قبل تا دو سال در همان رشته نمی‌توانند شرکت کنند، مگر اینکه در رشته دیگری ثبت‌نام نمایند.

وی تاکید کرد: شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ قرآن، تنها در یک رشته آن می‌توانند شرکت نمایند، ضمنا حافظان قرآن می‌توانند در رشته قرائت قرآن (تحقیق) داوطلب شوند ولی قاریان صرفا باید یکی از رشته‌های قرائت و یا ترتیل‌خوانی را انتخاب نمایند.

مسئول دارالقرآن امام علی(ع)،گفت: شرکت‌کنندگان در رشته ترتیل‌خوانی نمی‌توانند در رشته‌های حفظ شرکت نمایند و یا بالعکس، چرا که یک حافظ عملا در هنگام آزمون، ترتیل‌خوانی می‌کند و همان مواد امتحانی را دارا است.

نجفی قدسی در پایان یادآور شد: در مدت حضور داوطلبان در ایام مسابقات، پذیرایی کامل بعمل خواهد آمد ولی در خصوص اسکان داوطلبان، این دارالقرآن تعهدی نخواهد داشت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز