معاون وزیر کشور:

۸۰ هزار صندوق رای شفاف برای انتخابات پیش رو ساخته شده است

۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۱:۲۵:۴۴
کد خبر: ۳۵۱۴۰۰
۸۰ هزار صندوق رای شفاف برای انتخابات پیش رو ساخته شده است
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور گفت: آرای مردم درانتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با استفاده از 130 هزار صندوق جمع آوری می شود که بدین منظور کار ساخت 80 هزار صندوق شفاف انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، جواد ناصریان پس از بازدید از ستاد ثبت نام نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در فرمانداری قم در گفت وگو با خبرنگاران افزود: حسب دستور رئیس جمهوری و تاکید وزیر کشور استفاده از صندوق های شفاف در کار رای گیری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در دستور کار است و این امر نیز به تایید شورای نگهبان رسیده است.

وی درادامه گفت: درحال تدارک اقلام و وسایل مورد نیاز برای انتخابات پیش رو هستیم و با آماده شدن وسایل ، دربین شعبه های انتخابیه سراسر کشور توزیع می شود.

ناصریان با اشاره به اینکه با دستور رئیس جمهوری منابع و امکانات مورد نیاز برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باید به نحو مطلوب در اختیار وزارت کشور قرار گیرد بیان داشت: با پیگیریهای دولت و وزارت کشور160 میلیارد تومان بودجه برای برگزاری انتخابات خبرگان و مجلس در نظر گرفته شده که ازاین میزان 25 میلیارد تومان مرتبط با مطالبات دوره های گذشته بود.

وی افزود: دولت درحال حاضر هیچ بدهی بابت حق الزحمه مجریان انتخابات دوره های گذشته انتخابات در کشور ندارد.

ناصریان با اشاره به برگزاری نشست خود با معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداریهای منطقه یک کشور در قم اظهار داشت: امروز این نشست را برگزار کردیم و درآن موضوع های مرتبط با تخصیص اعتبارات انتخابات ، ساختار استانداری ها و موضوعات مرتبط با حوزه های کاری معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز