آیت الله حسینی بوشهری:

قم آبروی جهان اسلام است

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۶:۰۸
کد خبر: ۳۵۱۹۴۸
قم آبروی جهان اسلام است
مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به مشکلات قم گفت: حضور دکتر سقائیان‌نژاد در قم با وجود اطلاع از چنین مشکلاتی یک ایثار بود و باید بدانید که شما برای خدا قدم برداشته‌اید و قطعا جواب کار خود را نیز خواهید گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله حسینی بوشهری در دیدار با شهردار قم گفت: شهر قم از اهمیت و ویژگی خاصی برخوردار است و از این رو باید همواره نمونه و الگو باشد.

وی بیان داشت: باید بکوشیم تا قم آن مدینه فاضله مد نظر باشد و با توجه به مدیریت مجموعه شهرداری قم قطعا به این جایگاه خواهیم رسید.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به توضیحات شهردار و معاونان در خصوص بهبود فضای شهری گفت: توضیحات بسیار خوبی ارائه شد و نشان می‌دهد که یک حرکت دقیق، منظم و پرشتاب شکل گرفته است.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اشکالات در کارها گفت: این اشکالات در کل نباید طبیعی باشد اما بخشی از آن در قم طبیعی است، چرا که قم از ابتدا به صورت تدریجی شروع به کار کرد و قاعده دقیقی برای شهرسازی آن نبود.

وی خطاب به شهردار قم عنوان داشت: باید از تلاش‌های شما و مجموعه همکاران شما که در ایجاد ساماندهی بهتر شهر تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنم و امیدوارم که همواره در کارهای خود موفق باشید.

آیت الله حسینی‌بوشهری با اشاره به مشکلات قم گفت: حضور دکتر سقائیان‌نژاد در قم با وجود اطلاع از چنین مشکلاتی یک ایثار بود و باید بدانید که شما برای خدا قدم برداشته‌اید و قطعا جواب کار خود را نیز خواهید گرفت.

وی گفت: امیدواریم که مرحله به مرحله شاهد افتتاح پروزه ها باشیم و این تنگناها در خصوص بودجه رفع شود و شاهد یک روند رو به رشد در مجموعه مسائل شهری باشیم.

مدیرحوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به جلسات گسترده با مسئولان شهری گفت: بنده هر جایی که رسیده‌ام مشکلات قم و مجموعه شهرداری را بیان کرده‌ام و باید مسئولان بالادستی نیز بدانند که قم مربوط به یک جریان خاص نیست و آبروی اسلام است و رسیدگی به جریان قم، رسیدگی به جریان اسلام و برای اسلام نیز آبرو خواهد بود.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: بنای کار شما بر گره گشایی است و مشکلاتی که نیز بوده قابل حل است و موضوعی نیست و امیدواریم که همواره شاهد رفع مشکلات شهری باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز