شهردار قم خبر داد

۴۳۵ میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی طلب داریم

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۷:۳۵
کد خبر: ۳۵۱۹۵۰
۴۳۵ میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی طلب داریم
شهردار قم با اشاره به درآمدهای شهرداری گفت: طلب های متعدی داشتیم که بررسی کردیم و صحبت های با رئیس دفتر رئیس جمهور انجام شد و معاون استاندار قم نیز ترکیب هایی را فراهم داد که بتوانیم با دستگاه ها جلسه داشته و بررسی کنیم که در نهایت 435 میلیارد تومان طلب به شهرداری تایید شده که در ردیف سال 95 به شهرداری قم اختصاص داده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر سقائیان نژاد در دیدار با مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: در ابتدای ورود به قم احساس می کردم ساختار و مسائل زیربنایی فراهم است اما اصلا اینگونه نبود و تمام وقت ما صرف این مسائل گرفته شده است.

وی گفت: سندهای ریز و پراکندگی کارها وجود داشت و با شتابی در کارها ایجاد کردیم و با جلساتی با نمایندگان مجلس به ویژه دکتر لاریجانی تلاش کردیم تا مشکلات را برطرف کنیم.

شهردار قم گفت: امروز در خصوص بلوار پیامبر اعظم(ص) سندها را در دستور کار قرار داده ایم و امروز این سندها و وضعیت کارها در حال انجام است.

سقائیان نژاد گفت: متاسفانه یک سیستم کاری غیرنامناسب وجود داشت و در ابتدا افراد مناسب را در راس کار قرار داده و برنامه ریزی گسترده را در دستور کار داریم و امیدواریم سال 95 اولین سالی باشد که بتوانیم برنامه ریزی و پیگیری کنیم.

وی با اشاره به درآمدهای شهرداری گفت: طلب های متعدی داشتیم که بررسی کردیم و صحبت های با رئیس دفتر رئیس جمهور انجام شد و معاون استاندار قم نیز ترکیب هایی را فراهم داد که بتوانیم با دستگاه ها جلسه داشته و بررسی کنیم که در نهایت 435 میلیارد تومان طلب به شهرداری تایید شده که در ردیف سال 95 به شهرداری قم اختصاص داده شود.

شهردار قم با اشاره به اجرای پروژه منوریل گفت: در این زمینه چهار گزینه مطرح بود که ما کم هزینه‌ترین راه را انتخاب و با توجه به وضعیت موجود اجرایی کردیم.

سقائیان‌نژاد به موضوع اقتدار و استقلال در شهرداری اشاره کرد و گفت: متاسفانه این موضوع در مجموعه شهرداری از بین رفته بود و مدیر ما قدرت تصمیم‌گیری نداشت که این امر امروزه به لطف خداوند به مجموعه شهرداری قم بازگشته و مدیر مجموعه شهرداری می‌تواند به راحتی تصمیم‌گیری کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز