آغاز رقابت ۵ تیم در جام آینده‌سازان تکواندو قم

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۱:۲۸
کد خبر: ۳۵۲۶۷۷
آغاز رقابت ۵ تیم در جام آینده‌سازان تکواندو قم
فصل جدید رقابت‌های لیگ تکواندو رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم از صبح چهارمین روز دی ماه با رقابت مدعیان قهرمانی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، هیئت تکواندو استان قم برای تسریع در رشد و توسعه این رشته ورزشی و تحول در بخش قهرمانی تکواندو قم، علاوه بر اعزام‌هایی که به رقابت‌های مختلف کشوری اعم از لیگ و پیکارهای تکواندو قهرمانی ایران انجام می‌دهد، به رقابت‌های استانی نیز توجه ویژه‌ای دارد.

برگزاری مسابقات استانی در قالب پیکارهای تکواندو قهرمانی قم و همچنین رقابت‌های لیگ تکواندو باشگاه‌های استان قم در رده‌های سنی مختلف، فرصت و زمینه بسیار خوبی برای جمع شدن تمام نخبه‌های تکواندو در کنار یکدیگر و ارزیابی دقیق از تمام داشته‌های تکواندو قم است.

این مهم موضوعی است که مدنظر هیئت تکواندو استان قم قرار دارد و به همین منظور برنامه‌ریزی وسیعی از سوی این هیئت برای برگزاری رقابت‌های لیگ تکواندو باشگاه‌های قم صورت گرفته و این لیگ در تمام رده‌های سنی در حال برگزاری است.

کمتر از یک هفته قبل بود که هیئت تکواندو استان قم با برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، استارت آغاز دوره جدید رقابت‌های لیگ تکواندو خردسالان و نونهالان باشگاه‌‌های قم را زد و اکنون دو لیگ دیگر در آستانه شروع است.

یکی از لیگ‌های همیشه مهم و معتبر همراه با جذابیت و رقابت دیدنی تکواندوکاران مستعد قم، لیگ تکواندو رده سنی نوجوانان ملقب به لیگ آینده‌سازان تکواندو باشگاه‌های استان قم است که امسال با برنامه‌ریزی هیئت تکواندو استان قم پنج تیم در آن حضور یافته‌اند.

فصل 1394 لیگ تکواندو نوجوانان باشگاه‌های استان قم با عنوان جام آینده‌سازان از صبح روز جمعه هفته جاری یعنی چهارم دی‌ماه رسما آغاز می‌شود و در آن پنج تیم مدرسه تکواندو سام، مجتمع نور، باشگاه افق طلایی، باشگاه رزمی پارس و تیم آتلیه‌طهران قم حضور دارند.

هیئت تکواندو استان قم برنامه‌ دیدارهای هفته‌های اول و دوم از دوره جدید مسابقات لیگ تکواندو آینده‌سازان باشگاه‌های قم را نیز اعلام کرده و بر این اساس روز جمعه چهار مسابقه بین پنج تیم مدعی قهرمانی در سالن خانه تکواندو قم به انجام خواهد رسید.

در هفته نخست مسابقات لیگ نوجوانان باشگاه‌های استان قم جام ‌آینده‌سازان تکواندو، ابتدا تیم مدرسه تکواندو سام به مصاف تیم مجتمع نور می‌رود و در دومین دیدار نیز تیم‌های باشگاه افق طلایی و باشگاه رزمی پارس رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند، ضمن اینکه در هفته نخست تیم تکواندو نوجوانان باشگاه آتلیه‌طهران قم به دلیل برخورد با قرعه استراحت، مسابقه‌ای ندارد.

اما در هفته دوم از رقابت‌های لیگ تکواندو نوجوانان قهرمانی قم، نخستین مسابقه بین تیم‌های آتلیه‌طهران قم و باشگاه افق طلایی برگزار می‌شود و سپس علاقمندان به این رشته در خانه تکواندو نظاره‌گر مصاف حساس تیم‌های مجتمع نور و باشگاه رزمی پارس خواهند بود در حالی که این هفته تیم مدرسه تکواندو سام استراحت می‌کند و مسابقه‌ای انجام نمی‌دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز