استاندار قم:

۱۲ هزار تن در امر انتخابات پیش رو در قم فعالیت می کنند

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۱:۴۸:۰۹
کد خبر: ۳۵۲۷۲۲
۱۲ هزار تن در امر انتخابات پیش رو در قم فعالیت می کنند
استاندار قم گفت: حدود 12 هزار تن در امر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در حوزه های گوناگون دراین استان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی  پس ازبازدید از روند ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی درفرمانداری قم درگفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: حدود 600 صندوق در استان قم برای انتخابات درنظر گرفته شده و تلاش هم بر این است تعداد صندوق های سیار کاهش یابد.

وی ادامه داد: روند انتخابات به خوبی به پیش می رود، امسال افراد هم آموزش خوبی دیده اند و هم به موقع تجهیزات لازم فراهم شد، حدود 25 میز(کانتر) برای امر ثبت نام مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است و در این رابطه هیچگونه گله و شکایتی نداشته ایم.

استاندار قم ویژگی انتخابات امسال را همزمانی دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه ذکر کرد.

وی با اشاره به امکان ثبت نام داوطلبان سایر استان ها در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری قم گفت: این امر زمینه خوبی بود برای اینکه فرصت زمانی کم شود و از این موقعیت پیش آمده افراد استفاده کنند.

وی افزود: این مساله مورد توجه و تشکر تعدادی از شخصیت های برجسته مجلس خبرگان رهبری واقع شد که تاییدی بر این مطلب بود که این امکان فراهم شده مورد استقبال قرار گرفته است.

صادقی در پاسخ به سوالی در رابطه با بداخلاقی های سیاسی در انتخابات گفت: مردم ما مردم فهیم هستند و به جهت تامین امنیت اجتماعی و امنیت کار مشارکت خوبی را داشته اند و اصل بر این است که همه کارها به خوبی انجام شود.

وی افزود: تمهیدهای لازم در این زمینه اندیشیده شده است که اگر خدای ناکرده افراد یا گروهی این روند قانونی را مختل کنند به طور حتم دولت با مجوزهای قانونی که در اختیار دارد با آن برخورد و ملاحظه با هیچ کس را نمی کند.

وی ادامه داد: آنچه که مهم است تامین امنیت اجتماعی جامعه است که برای انجام این کار بزرگ باید داشته باشیم.

ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 26 آذرماه آغاز شده است و تا امروز دوم دی ماه ادامه دارد.

نام نویسی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز از 28 آذرماه شروع شده و چهارم دی ماه به پایان می رسد.

انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز