بوستان‌های جنگلی به کمپینگ شهری تبدیل می‌شوند

۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۸:۵۶
کد خبر: ۳۵۴۳۲۶
بوستان‌های جنگلی به کمپینگ شهری تبدیل می‌شوند
معاون شهردار قم در خصوص راه‌اندازی کمپینگ‌‌های شهری گفت: بوستان‌های جنگلی شهر به کمپینگ‌های زائر تبدیل خواهند شد و امیدواریم بتوانیم با این اقدام در رفع مشکلات زائران و مسافران و همچنین شهروندان گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید امیر سامع امروز در دیدار شهردار و معاونان شهرداری قم با آیت الله اعرافی امام جمعه قم و رئیس جامعه المصطفی العالمیه گفت: در خدمات شهرداری موضوعات مختلفی پیگیری می‌شود که از جمله آنها می‌توان به فضای سبز، زیباسازی شهر، ایمنی و نظم اشاره کرد.

وی گفت: ما بر اساس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت کارها را دنبال می‌کنیم و از مردم و همه جامعه و دستگاه‌ها می‌خواهیم که با شهرداری همکاری داشته باشند.

معاون شهردار قم گفت: به منظور گسترش مشارکت‌های مردمی، کمیته فرهنگ شهروندی را ساماندهی نموده ایم و از نظرات مردم و همچنین حوزه‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و... کمک می‌طلبیم.

سامع افزود: برای اینکه شهر بهتری داشته باشیم و به کیفیت مطلوب برسیم نیازمند مشارکت مردم هستیم و به این موضوع نیز ایمان و اعتقاد داریم.

وی گفت: اگر مردم با شهرداری مشارکت داشته باشند شاهد کاهش هزینه‌ها و پیشرفت در کارها خواهیم بود و می‌توانیم در همه مسائل رشد قابل قبولی را شاهد باشیم.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم افزود: یکی از برنامه‌های ما در حوزه فضای سبز شهری است که در تلاش هستیم با این امر در راستای رفع مشکلات شهری گام برداریم.

سامع ابراز کرد: باید با استفاده از درخت و فضای سبز شهری، در راستای نشاط و زیباسازی و همچنین کاهش آلودگی‌های محیط زیستی و آلودگی هوا گام برداریم.

وی گفت: یکی از اقدامات ما احیای باغچه‌های طولی در سطح شهر است و از سوی دیگر ۵۰ هزار درخت را غرس کرده و بر اساس ظرفیت‌های شهر تعداد آنها را بیشتر خواهیم کرد.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم در خصوص راه‌اندازی کمپینگ‌‌های شهری گفت: بوستان‌های جنگلی شهر به کمپینگ‌های زائر تبدیل خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با این اقدام در رفع مشکلات زائران و مسافران و همچنین شهروندان گام برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز