مسئول روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان قم:

سومین جشنواره رسانه و مهندسی در قم برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۶:۴۶
کد خبر: ۳۵۴۶۱۵
سومین جشنواره رسانه و مهندسی در قم برگزار می‌شود
مسئول روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری سومین جشنواره رسانه و مهندسی در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی بخشی سورکی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره رسانه و مهندسی در قم اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان قم به منظور فرهنگ‌سازی در راستای ضرورت و تقویت رعایت مقررات ملی ساختمان، مشارکت رسانه‌ها در شناساندن جایگاه نظام مهندسی ساختمان در امر ساخت و ساز و نیز فراهم کردن زمینه ارتباط بیشتر مهندسان به عنوان نخبگان جامعه با رسانه‌ها، سومین جشنواره تخصصی رسانه و مهندسی را در استان قم برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: دومین جشنواره رسانه و مهندسی در قم با استقبال خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مواجه شد که از خبرنگاران، روزنامه نگاران، نویسندگان مطبوعات محلی، نمایندگی نشریات سراسری و همچنین نمایندگی‌های خبرگزاری‌های فعال استان قم برای شرکت در این جشنواره دعوت به عمل می‌آید.

مسئول روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با اشاره به بخش‌های مختلف سومین جشنواره رسانه و مهندسی در قم گفت: این جشنواره رسانه‌ای در سه بخش گزارش ، مصاحبه و خبر و عکس و در محورهای مشخص شده برگزار می‌شود که از نفرات برگزیده در همایش روز مهندس که در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود تجلیل خواهد شد.

بخشی سورکی بیان کرد: تجلی معنویت در معماری شهر مقدس قم، نما و منظر شهری مطلوب شهر مقدس قم، «زشت و زیبای شهر» بافت معماری جدید و قدیم، مناظر و چشم‌اندازهای شهری قم و جاذبه‌های مذهبی، فرهنگی و تاریخی شهر مقدس قم از محورهای بخش عکس جشنواره رسانه و مهندسی است که حضور در این بخش برای تمام علاقمندان و عکاسان آزاد است.

دبیر اجرایی سومین جشنواره رسانه و مهندسی ادامه داد: بخش ویژه این جشنواره با عنوان «مهندس نگاشت»، مختص مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم خواهد بود و اعضای سازمان می‌توانند یادداشت‌های خود را در یکی از محورهای اعلامی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که در این بخش 10 اثر برگزیده معرفی می‌شود.

وی با اشاره به جوایز این جشنواره بیان کرد: در هر سه بخش این جشنواره به اثر اول تندیس جشنواره، لوح افتخار و 7 میلیون ریال، به اثر دوم تندیس جشنواره، لوح افتخار و پنج میلیون ریال و به اثر سوم تندیس جشنواره، لوح افتخار و چهار میلیون ریال اهدا خواهد شد.

بخشی سورکی عنوان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره رسانه و مهندسی در قم نیز تا پایان بهمن ماه سال جاری است و خبرنگاران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم به نشانی www.nezamqom.ir مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز