استاندار قم:

ضرورت افزایش انضباط مالی در نهادهای دولتی

۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۸:۳۳
کد خبر: ۳۵۷۱۷۷
ضرورت افزایش انضباط مالی در نهادهای دولتی
استاندار قم بر ضرورت افزایش انضباط مالی درنهادهای دولتی و موسسه های وابسته به دولت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی درجلسه شورای سازمان همیاری شهرداری های قم، افزود: موفقیت این بخش ها درگرو محاسبه دقیق هزینه ها و درآمدهاست و شفافیت در ساختار مالی در اجرای هرچه بهتر و عملیاتی بودن پروژه ها تاثیر بسزایی دارد.

وی به سازمان همیاری شهرداری ها اشاره و بیان کرد: اینگونه سازمان ها باید دیدگاهی غیردولتی و متکی به خود داشته باشند تا بر اساس آنچه در قانون تجارت مشخص شده است موقعیت های اقتصادی و بازرگانی مناسب را جذب کنند.

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت دستگاه های دولتی برای توانمندسازی سازمان همیاری شهرداری ها، ادامه داد: باید شرایط حضور این سازمان ها در فعالیت ها عمرانی، اقتصادی و بازرگانی همگام با سایر بخش های خصوصی فراهم شود.

محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم نیز دراین جلسه با اشاره به اینکه سازمان همیاری شهرداری ها به صورت سهامی توسط شهرداری های هر استان تشکیل می شود، افزود: این سازمان در استان قم به عنوان یک نهاد بازرگانی مهم در زمینه های مختلف اقتصادی فعالیت دارد.

همچنین ابوالفضل رسولی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های قم با اشاره به بندهایی از اساسنامه تشکیل این سازمان به معرفی برخی طرح های مهم اجرا شده توسط این سازمان در استان قم پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز