فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

تامین امنیت همه‌جانبه مردم قم با اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار ۶

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۵۳:۲۶
کد خبر: ۳۵۹۳۹۲
تامین امنیت همه‌جانبه مردم قم با اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار ۶
فرمانده انتظامی استان قم از اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار 6 با هدف تامین امنیت همه‌جانبه مردم در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی گفت: طرح مشترک ذوالفقار 6، با همکاری بیش از 250 نفر از کارکنان زبده در بخش‌های اطلاعاتی، انتظامی و عملیاتی در سطح شهر اجرا شد.

وی با اشاره به اهداف این طرح عملیاتی افزود: اهدافی که این طرح عملیاتی مشترک دارد زمین گیر کردن و برخورد جدی با مجرمان خطرناک، ارتقا و بهبود شاخصه‌های امنیتی، اجتماعی و کسب رضایتمندی و اعتماد عمومی است.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: پلیس در اوقات مختلف شبانه‌روز و در تمام صحنه‌های اطلاعاتی و در مبارزه بی‌امان با مجرمان خطرناک همواره آماده است و به عنوان سربازی مقتدر همراه با منطق و اخلاق برای تامین امنیت همه‌جانبه مردم استان قم عمل می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت این طرح عملیاتی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی مناسب و همچنین هماهنگی‌های صورت گرفته، کارکنان باید در این طرح دقت لازم را در ماموریت‌های واگذارشده داشته باشند.

مجتبایی اضافه کرد: مجرمینی که مورد هدف هستند و احکام قضایی برای بازرسی از منازل آنها گرفته شده، مورد تعقیب قرار می‌گیرند و با آنها برخورد می‌شود، شناسایی، دستگیری و بازرسی منزل باید با دقت لازم همراه باشد و نباید به دیگران صدمه‌ای وارد شود.

وی با اشاره به تفاوت این طرح با دیگر طرح‌های عملیاتی تصریح کرد: تفاوت این طرح عملیاتی با سایر طرح‌های عملیاتی دیگر در دو بخش است، یکی اینکه این طرح به طور غیر رسمی و غیرمحسوس آغاز شد و ماموران در پلیس آگاهی و همچنین پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس اطلاعات فعالیت‌هایی را داشتند و بخش نهایی آن به صورت آشکار انجام می‌شود؛ دومین تفاوتی که با سایر طرح‌ها دارد این است که بخشی از این طرح عملیات مشترک برون استانی است یعنی عده‌ای از کارکنان در سایر استان‌ها در تعقیب سارقان هستند.

فرمانده انتظامی استان قم پس از پایان طرح عملیات ذوالفقار 6 در تشریح نتایج حاصله از اجرای این طرح اظهار کرد: طی سه روز اجرای این طرح، با تلاش بی دریغ همکاران در بخش‌های مختلف فرماندهی انتظامی استان حدود 318 کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری یک قاتل به همراه هشت همدست وی ادامه داد: کشف 44 مورد انواع سرقت و دستگیری 383 نفر متهم اعم از سارق، معتاد و اراذل و اوباش از نتایج مثبت این طرح بوده است.

مجتبایی افزود: در این طرح 224 دستگاه موتورسیکلت و 140 خودرو متخلف توقیف و 11 دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت کشف شد.

وی ادامه داد: 89 باب قهوه‌خانه و ضایعاتی پاکسازی و پلمب شده و 338 دستگاه تجهیزات دریافت از ماهواره کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در طول اجرای این طرح 527 نفر نیز مورد تذکر و ارشاد پلیس قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز