در جلسه مشترک با فرماندهان انتظامی صورت گرفت

پیشنهاد شهردار قم برای راه‌اندازی کلانتری تخلفات شهری

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۴:۴۴:۰۷
کد خبر: ۳۵۹۹۱۸
پیشنهاد شهردار قم برای راه‌اندازی کلانتری تخلفات شهری
شهردار قم در جلسه مشترک با فرماندهان انتظامی استان راه‌اندازی کلانتری تخلفات شهری را در راستای کاهش معضلات و مشکلات شهر ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه مشترک با فرمانده و مسئولان نیروی انتظامی استان قم، با اشاره با اهمیت همدلی و هم‌افزایی در پیگیری روند مدیریت شهر اظهار کرد: ارتباطات مستحکم و مداوم بین مجموعه شهرداری و دیگر سازمان‌های دخیل در امور شهری، گامی اساسی در تحقق هدف خدمت شایسته به مردم است.

وی وحدت رویه بین دستگاه‌های اجرایی را مورد تأکید قرار داد و افزود: اگر خدمت به مردم محور همه برنامه‌ها قرار گیرد بسیاری از مشکلات پیش روی ما برطرف می‌شود.

شهردار قم ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر روند خوبی در مدیریت شهری قم شکل گرفته و با همکاری و همراهی مدیران استان تحقق هدف خدمت به مردم با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تعامل مجموعه مدیریت شهری قم و سازمان‌های اجرایی در وضعیت خوبی قرار دارد، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی مناسب و شایسته در حال افزایش سطح همکاری‌ها هستیم.

سقائیان‌نژاد در ادامه سخنان خود به روند همکاری‌های شهرداری و نیروی انتظامی در مدیریت شهر و برقراری نظم و انضباط شهری اشاره کرد و افزود: هدف ما در برقراری ارتباط با مجموعه نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان، ایجاد نظم و انضباط در شهر با رویکرد اقدامات مشترک است.

وی عملکرد شهرداری در بخش مقابله با سد معبر و مزاحمت‌های شهری را یادآور شد و گفت: افزایش سطح همکاری‌های دوطرفه برای حذف پدیده زشت سد معبر در شهر امری ضروری است.

شهردار قم راه‌اندازی کلانتری تخلفات شهری را برای مقابله با تخلفات و معضلات شهری امری مهم و ضروری عنوان کرد و افزود: در صورت اجرایی شدن این طرح در سطح شهر، شاهد سرعت گرفتن در مقابله با معضلات شهری از جمله سد معبر خواهیم بود.

وی طراحی سازوکار لازم برای زمینه‌سازی جلوگیری جدی و منسجم از سد معبر و تخلفات شهری را مورد تأکید قرارداد و ابراز کرد: تحقق فرهنگ شهروندی و فرهنگ ترافیک ازجمله رویکردهایی است که با همکاری مجموعه‌های سازمانی محقق خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز